امام‌جمعه سلطان‌آباد: مشکلات اقتصادی امروز نظام نتیجه عمل نکردن درست بسیاری از مسئولان و ناظرین به وظایفشان است
امام‌جمعه سلطان‌آباد: مشکلات اقتصادی امروز نظام نتیجه عمل نکردن درست بسیاری از مسئولان و ناظرین به وظایفشان است

امام‌جمعه سلطان‌آباد گفت: با تأکید بر اینکه وضعیت مشکلات اقتصادی امروز نظام نتیجه عمل نکردن درست بسیاری از مسئولان و ناظرین به وظایفشان است، گفت: چرا بعد از گذشت این‌همه سال از انقلاب و تأکیدات مکرر رهبری حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همچنان روی زمین‌مانده است و مسئولان به همدیگر پاس‌کاری می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام دهقانی به نقل از پیامبر ریا را یکی از آفات روح انسان قلمداد کرد و گفت: ریا به معنای رؤیت و در لغت یعنی کمالی که انسان انجام دهد و برای خوشایند دیگران باشد و برای خدا نباشد رسوخ ریا در روح انسان عمل را از بین می‌برد.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: این قوه باید مظهر عدالت و پناهگاه برای احقاق حقوق فردی و حقوقی باشد.

امام‌جمعه سلطان‌آباد با تأکید بر عمل و بیان انقلابی در دستگاه قضا افزود: دستگاه قضا باید انتقادپذیر باشد من از دستگاه قضا و دادستان که احکامی صادر کردند و به‌دوراز حواشی و باقدرت و مستقل احقاق حق کردند حمایت می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت مشکلات اقتصادی امروز نظام نتیجه عمل نکردن درست بسیاری از مسئولان و ناظرین به وظایفشان است، گفت: چرا بعد از گذشت این‌همه سال از انقلاب و تأکیدات مکرر رهبری حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همچنان روی زمین‌مانده است و مسئولان به همدیگر پاس‌کاری می‌کنند.

حجت‌الاسلام دهقانی با اشاره به اینکه غرب و شرق عرضه معجزه را برای ما ندارند، گفت: آن‌ها به مردم خودشان رحم نمی‌کنند حقوق بشر آمریکایی یعنی عدم تنفس آزادمردان و به قدرت رسیدن مستکبرین و زیر پا گذاشتن حقوق دیگران و تبعیض نژادی.

امام‌جمعه سلطان‌آباد مصرف زکات را در خود شهرستان عنوان کرد و گفت: در آستانه برداشت محصولات کشاورزی مردم با پرداخت به‌موقع زکات کریمانه رفتار کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10