امام‌جمعه سرخس: با تکیه‌بر روحیه مقاومت همانند دوران دفاع مقدس شاخ ابرقدرت‌ها را در جنگ اقتصادی می‌شکنیم
امام‌جمعه سرخس: با تکیه‌بر روحیه مقاومت همانند دوران دفاع مقدس شاخ ابرقدرت‌ها را در جنگ اقتصادی می‌شکنیم

امام‌جمعه سرخس گفت: با تکیه‌بر روحیه مقاومت همانند دوران دفاع مقدس شاخ ابرقدرت‌ها را در جنگ اقتصادی می‌شکنیم.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نسخه علاج داخلی دارد، گفت: همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و با اعتقاد به خدای متعال و تکیه‌بر روحیه دوران دفاع مقدس شاخ همه ابرقدرت‌ها را در این جنگ اقتصادی هم بشکنیم.

وی افزود: دشمنان ما در هرلحظه و فرصتی که به دست می‌آورند درصدد تخریب هستند تا مشکلات اقتصادی را به مذاکره ارتباط بدهند، اما علاج حل مشکلات اقتصادی ما در داخل است.

خطیب جمعه شهرستان سرخس با اشاره به اینکه اقتصاد ایران گروگان برجام و معطل انتخابات آمریکا نیست، خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی قوای سه‌گانه می‌توان دست مفسدان اقتصادی و محتکران که اهداف خیانت‌کاری دارند را قطع و از دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی خواستاریم که با شدت با این دست‌های خیانت‌کار برخورد کنند.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری تصریح کرد: اگر مشکل مهم کشور امروز بیکاری است طبق فرمایش مقام معظم رهبری با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی وجهش تولید این امر را مدیریت و رفع کرد.

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: جهش تولید وقتی محقق می‌شود که صادرات و واردات کنترل شود؛ وقتی‌که امنیت برای سرمایه‌گذار ایجاد شود و ثبات در بازار به وجود بیاید و قیمت‌های نجومی و کمرشکن و تورم طوفانی با نظارت‌های مستمر کنترل شود.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 4