امام‌جمعه سرخس: ارتباط و عادی‌سازی با کشورهای مرتجع عرب نمی‌تواند برای رژیم صهیونیستی امنیت بیاورد
امام‌جمعه سرخس: ارتباط و عادی‌سازی با کشورهای مرتجع عرب نمی‌تواند برای رژیم صهیونیستی امنیت بیاورد

امام‌جمعه سرخس گفت: رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد روابط و عادی‌سازی با کشورهای مرتجع عرب را نوعی تأمین امنیت برای خود تلقی کردند اما نمی‌دانند که جان ملت فلسطین وجهان اسلام به مسجدالاقصی گره‌خورده و مقاومت این مردم توانست این رژیم غاصب را از مسجدالاقصی به عقب براند.

به گزارش اختر شرق؛ خطیب جمعه شهرستان سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک سالروز تأسیس سپاه با اشاره به وقایع اخیر حرکت فلسطینیان و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد روابط و عادی‌سازی با کشورهای مرتجع عرب را نوعی تأمین امنیت برای خود تلقی کردند اما نمی‌دانند که جان ملت فلسطین وجهان اسلام به مسجدالاقصی گره‌خورده و مقاومت این مردم توانست این رژیم غاصب را از مسجدالاقصی به عقب براند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: امروز هویت هر فلسطینی با مسجدالاقصی شناخته می‌شود و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از ملت فلسطین جدایش کند. لذا بر ما مسلمانان است که در روز قدس بعد از دو سال وقفه به علت کرونا؛ پرشور و گسترده در راهپیمایی شرکت کنیم و مشت محکمی بر دهان این رژیم غاصب و کودک کش بزنیم.

خطیب جمعه شهرستان سرخس در ادامه با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: ایجاد نیروی مسلحی باهدف پاسداری از نظام و دستاوردهای انقلاب که امروزه در تمامی عرصه‌های عمرانی، خدماتی، سازندگی و…جان‌برکف تلاش می‌کند از الطاف الهی است و این روز را به همه سبز پوشان تبریک عرض می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با محکوم کردن حرکت عده‌ای مزدور در کشور سوئد در آتش زدن قران، تصریح کرد: امروز غرب وکلا اروپا در مقابل موج اسلام‌خواهی و گسترش آن درمانده شده؛ و ازآنجاکه این جماعت منطق ندارند دست به این‌گونه رفتارها می‌زنند. این منطق قوی اسلام است که آن‌ها را به چالش کشیده. اسلام دینی الهی با دو میلیارد مسلمان، هرگونه؛ توهین را، توهین به‌تمامی ادیان و کتب الهی بشمار می‌رود و لازم است این حرکت‌های مذبوحانه از سوی پیروان سایر ادیان محکوم شود.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 75