امام‌جمعه رشتخوار گفت: ایران اسلامی تعیین‌کننده در معادلات جهانی است
امام‌جمعه رشتخوار گفت: ایران اسلامی تعیین‌کننده در معادلات جهانی است

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی‌طالب علیه‌السلام رشتخوار گفت: درگذشته تاریخ ما دارای شکست‌های زیادی بوده است که به‌واسطه برخی نا لیاقتی‌ها در قبل از انقلاب انجام‌شده، چرا امروز قدر دوران دفاع مقدس و شهدا راندانیم باید قدران دان خون شهدا باشیم. خطیب […]

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی‌طالب علیه‌السلام رشتخوار گفت: درگذشته تاریخ ما دارای شکست‌های زیادی بوده است که به‌واسطه برخی نا لیاقتی‌ها در قبل از انقلاب انجام‌شده، چرا امروز قدر دوران دفاع مقدس و شهدا راندانیم باید قدران دان خون شهدا باشیم.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه گفت: امروز باید واقعیت‌ها به نسل امروز منتقل شود و جوانان و نوجوانان ما قدر شهدا را بدانند امروز که بررسی می‌کنیم خون شهید سلیمانی و ابو مهندس المهدی باعث تقویت جبهه اسلامی‌شده و باید قدردانان نعمت الهی باشیم.

حجت‌الاسلام جهانشیر با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: هفته دفاع مقدس نشان داد که اسلام همیشه شروع‌کننده جنگ نیست و دفاع کننده در جنگ است، یادگاران این دفاع امروز در جمع ما حضور دارند و باعث افتخار ما هستند.

وی در رابطه ویژگی‌های دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس دارای یکسری ویژگی‌هایی بود اول اینکه این جنگ دفاعی بود و ما آغازکننده جنگ نبودیم و بعدازآن دفاع مقدس سرتاسر معنوی بود، رزمندگان قبل از نبرد شرایط معنوی برای حضور در جنگ را فراهم می‌کردند.

امام‌جمعه رشتخوار با تأکید بر رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس، گفت: چرا ما امروز دفاع نکنیم از کسانی که باجان و مال خود از کیان این آب‌وخاک دفاع کردند، امروز به برکت این عزیزان ما در امنیت کامل به سر می‌بریم.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 3