امام‌جمعه رشتخوار: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از اشغالگران صهیونیسم جنایتکار است
امام‌جمعه رشتخوار: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از اشغالگران صهیونیسم جنایتکار است

امام‌جمعه رشتخوار گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی مسلمانان جهان در دفاع از آزادی قدس شریف و اعلام انزجار از اشغالگران صهیونیسم جنایتکار است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی‌طالب علیه‌السلام رشتخوار شب قدر را از فرصت‌های بسیار ارزنده و مغتنم دانست و گفت: شب قدر شب نزول برکات است و خداوند به‌واسطه ولایت حضرت علی علیه‌السلام دین خود را کامل و نعمت را بر مردم تمام کرد.

وی بابیان اینکه علی علیه‌السلام قران ناطق است، اظهار کرد: باید توجه داشت که در شب قدر نام او و فرزندان او برده شود تا خداوند احیای ما را بپذیرد.

امام‌جمعه رشتخوار با اشاره به اینکه شب قدر، شب احیا و قرآن به سر گرفتن است و شب عروج و صعود قرآن ناطق یعنی امیرالمؤمنین علیه‌السلام است، گفت: مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه ایران اسلامی با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، الهام‌بخش حرکت مردم مسلمان منطقه و امیدبخش آن‌ها در آزادی از بند استبداد شد.

امام‌جمعه رشتخوار ابراز امیدواری کرد: مردم روزه‌دار رشتخوار با درک شرایط موجود مسلمانان جهان با حضور دشمن‌شکن خود در این همایش سیاسی برگ دیگری بر تاریخ سراسر افتخار خود خواهند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانشیری بابیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین خواستار شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و گفت: در شرایط حساس کنونی شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ضد صهیونیستی باعث دلگرمی مسلمانان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی مهم‌ترین مسئله جهان اسلام قدس شریف است و این مکان مقدس به‌عنوان پاره تن جهان اسلام باید به جهان اسلام بازگردد.

خطیب نماز جمعه رشتخوار همچنین سالروز تأسیس سپاه را به‌عنوان بازوی نظام و انقلاب تبریک گفت.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 56