امام‌جمعه داورزن: مسئولان به‌جای امید به غرب مشکلات مردم را حل کنند
امام‌جمعه داورزن: مسئولان به‌جای امید به غرب مشکلات مردم را حل کنند

امام‌جمعه داورزن گفت: مسئولان اجرایی به‌جای امید به غرب و آمریکای جنایتکار توجه به حل مشکلات مردم و نظارت بر قیمت‌ها که متأسفانه لجام‌گسیخته روبه بالاست داشته باشند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام جواد علیزاده در خطبه نماز جمعه داورزن که در محل مصلی‌موقت شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان اجرایی به‌جای امید به غرب و آمریکای جنایتکار توجه به حل مشکلات مردم و نظارت بر قیمت‌ها که متأسفانه لجام‌گسیخته روبه بالاست داشته باشند.

وی افزود: قیمت خودرو و طلا و دلار را چه کسی باید کنترل کند؟ بیش از هفت سال مذاکره برجامی شاهد قطعنامه ضد ایرانی آژانس انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم یعنی دوباره برگشتیم به نقطه آغاز، شرمندگی اروپا آیا مشکل تحریم‌ها را حل می‌کند؟ چرا شاهد برخورد قاطع با این‌ها نیستیم؟

علیزاده بابیان اینکه بعضی از مسئولان محترم مواضعی را اعلام می‌کنند که جای تأمل دارد تصریح کرد: پیام مذاکره به آمریکا می‌دهند که هرلحظه آمریکا به تعهدات خود در برجام برگردد همان لحظه آماده‌ایم، یا گفته‌اند: اروپایی‌ها شرمنده‌اند تلفنی و حضوری از ما عذرخواهی می‌کنند اما به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط که اروپا و آمریکا با قیام‌های مردمی روبرو هستند و نمادهای آن‌ها در آمریکا سرنگون می‌شود پرچم آمریکا را خود آمریکائیان به آتش می‌کشند، در این شرایط که آمریکا در ضعف و آشفتگی به سر می‌برد بهترین فرصت است که وزارت خارجه با فشار حداکثری بر این کشور به نفع منافع ما اقدام کند، عجیب است که آقای نوام چامسکی اندیشمند و نظریه‌پرداز معروف آمریکا می‌گوید: (ترامپ به شکل غیرقابل‌انکاری بدترین جنایتکار تاریخ است، او یک دیکتاتور است)، واقعاً مذاکره مجدد با یک جنایتکار چه ثمره‎ای می‌تواند داشته باشد.

خطیب جمعه داورزن یاد شهید بهشتی ویاران شهیدش را در هفتم تیرماه گرامیداشت و گفت: هفته قوه قضائیه را خدمت خدمتگزاران در این قوه و همه‌ی قضات پاک دست کشورمان تبریک عرض می‌کنیم و جا دارد از اقدامات ارزشمند آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد تقدیر و تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال ۹۶ در دیدار با مسئولان قضائی بر اصلاح قوه قضائیه تأکید کرد: بازرسی‌ها را هرچه می‌توانید افزایش دهید و قوه قضائیه را از درون اصلاح کنید، این حرکت شجاعانه در دوره جدید آغاز شد وامی‌داریم مبارزه با فساد تداوم پیدا کند.

امام‌جمعه داورزن به سخن رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: این حرکت اصلاحی از درون نور امید را در دل مردم روشن کرد و این حرکت باید با شفافیت و قاطعیت و بدون پنهان‌کاری مضر و بدون ملاحظه‌ی پست و مقام و انتساب افراد به شخصیت‌ها تداوم یابد، این انتظار مردم است که بدون توجه به این موج‌آفرینی‌های داخل و خارج با قاطعیت با فساد در جایگاهی مبارزه کند و ما مردم حمایت کامل خود را از این اقدامات ارزشمند تا پایان فساد در همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 17