امام‌جمعه داورزن: آمریکا و هم‌پیمانانش به منافع ملی کشور ناراحتند
امام‌جمعه داورزن: آمریکا و هم‌پیمانانش به منافع ملی کشور ناراحتند

امام جمعه داورزن گفت: عده‌ای مزدور آمریکا و هم‌پیمانانش هستند که آنچه به نفع منافع ملی کشور است، ناراحتند.

 به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده در خطبه نمازجمعه داورزن که درمحل مصلی‌ موقت شهرستان برگزارشد، اظهارکرد: عده‌ای مزدور آمریکا و هم‌پیمانانش هستند که آنچه به نفع منافع ملی کشور است ناراحتند و با تمام عهدشکنی‌ها هنوز سخن از مذاکره و امید به آمریکا دارند.

وی با اشاره به مباحث فراوانی که این روزها درباره سند همکاری ایران و چین مطرح شده گفت: خیلی از بیانیه و طرح‌هایی که آمریکا بر علیه ایران اسلامی تصویب کرد را چین وتو کرد و به نفع ایران حکم داد و همیشه یکی از بهترین شریک‌های تجاری ایران به خصوص در دوران تحریم‌ها بوده است.

علی‌زاده افزود:جالب آن است کسانی که به شدت از این برنامه ایران و چین ناراحتند و جوسازی کرده‌اند،آمریکا ،رژیم صهیونیستی ،عربستان ودر داخل عده‌ای از رسانه‌های اصلاح طلب‌اند، اما اگر این ارتباط با اروپا و آمریکا بود دفاع حداکثری می‌کردند ،اینها با همه عهدشکنی آمریکا هنوز سخن از مذاکره و امید به آمریکا دارند اما اینجا آنچه به نفع منافع ملی است ناراحتند.

وی با بیان اینکه نگاه به شرق همیشه نگاه مقام معظم رهبری بوده است به علل این فضاسازی‌ها اشاره کرد و گفت: با این برنامه،فشار حداکثری آمریکا بر علیه ایران شکست می‌خورد و تحریم ظالمانه آمریکا را بی‌اثر می‌کند و سبب پیشرفت اقتصادی ایران می‌شود.

خطیب جمعه داورزن به نکات مهم و ارزشمندی که مقام معظم رهبری در دیدار ویدئو کنفرانسی با نمایندگان مجلس داشتند اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب مجلس یازدهم را مجلس امید و انتظار و یکی از قویترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب نامیدند که اولویت مهم در این مجلس را مسئله‌ی اقتصادی معرفی کردند .

وی گفت: کنترل تورم و گرانی‌های بی‌منطق،مشکلات بنگاه‌های تولیدی که امیدواریم مجلس با همکاری با سایر قوا به حل این مشکلات بپردازند.

وی  تاکید دوباره معظم له بررعایت مسائل بهداشتی و ادامه رزمایش مواسات و همدلی توسط مردم در یاری محرومین و دعا و توسل برای رفع این بیماری را از نکات مهم سخنان رهبری دانست.

امام جمعه داورزن به انفجار ناو یو اس اس بونهام ریچارد  در ۲۲ تیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید عدم مهار این آتش سوزی جلوه‌ای دیگر از ضعف مدیریت آمریکا در حل مشکلات دنیا دانست و مانند حادثه عین‌الاسد اطلاع‌رسانی ضعیف و کمی درباره حادثه به مردم داده‌اند وحادثه نطنز را عده‌ای به نام یوزپلنگان ایرانی بر‌عهده گرفتند و به قول سخنگوی وزارت خارجه احتمالا یوزپلنگان آمریکا عامل این حادثه بودند که به قول سردار قاآنی این آتشی است که خود آمریکا افروخت و به شدت دامن خودشان را خواهد گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13