امام‌جمعه خواف: سازمان تبلیغات اسلامی سازمان‌دهی حوزه‌های علمیه و تبلیغات دینی در کشور با جهت، برنامه‌ریزی و در جایگاه صحیح و درست را بر عهده دارد
امام‌جمعه خواف: سازمان تبلیغات اسلامی سازمان‌دهی حوزه‌های علمیه و تبلیغات دینی در کشور با جهت، برنامه‌ریزی و در جایگاه صحیح و درست را بر عهده دارد

امام‌جمعه خواف گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سازمان‌های مبارک و ارزشی و مفید و مؤثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سازمان‌دهی حوزه‌های علمیه و تبلیغات دینی در کشور با جهت، برنامه‌ریزی و در جایگاه صحیح و درست را بر عهده دارد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام شریفی امام‌جمعه خواف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خواف گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سازمان‌های مبارک و ارزشی و مفید و مؤثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سازمان‌دهی حوزه‌های علمیه و تبلیغات دینی در کشور با جهت، برنامه‌ریزی و در جایگاه صحیح و درست را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: توفیق می‌خواهد که کسی بتواند یکی از فرزندانش را در حوزه علمیه به‌عنوان سرباز امام زمان ثبت‌نام کند پرچم‌داران این نهضت علما هستند.

حجت‌الاسلام شریفی خاطرنشان کرد: امروز مصادف است با انفجار بمب در حرم امام رضا توسط منافقین که به حریم معنوی اهل‌بیت جسارت کردند و تعدادی از زائران را به خاک و خون کشیدند.

امام‌جمعه خواف درباره دکتر چمران گفت: ایشان یک شخصیت استثنایی بود؛ امام فردای شهادت دکتر چمران فرمود چمران باعزت و عظمت و با تعهد به اسلام جان خودش را فدا کرد و در این دنیا شرف را و در آخرت رحمت خدا را بیمه کرد ایشان در ادامه می‌فرماید: ما و شما هم خواهیم رفت اما مثل چمران بمیریم.

وی تصریح کرد: وقتی‌که زندگی‌نامه شهید چمران و شهید حاج قاسم سلیمانی را هر چه بیشتر مطالعه می‌کنیم بیشتر تعجب می‌کنیم آن‌ها در هیچ معادله مادی و دنیایی حرکت نمی‌کنند هرکسی می‌تواند انقلابی باشد و دنبال زندگی مناسب هم باشد حال شما ببینید و مقایسه کنید این پرونده‌های اقتصادی را.

امام جمعه خواف در پایان گفت: قوه قضاییه به لطف خدا برخورد با مفسدین اقتصادی را آغاز کرده و حرکت بسیار جانانه‌ای که در راستای هدف چمران و سلیمانی است شروع کرده است و این آدم‌های خیانت‌کار و بزدل و ترسو را به صحنه می‌آورد و محاکمه می‌کند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 16