امام‌جمعه تایباد: بنده راضی نیستم کسی در فضای مجازی از قول من دروغ بگوید
امام‌جمعه تایباد: بنده راضی نیستم کسی در فضای مجازی از قول من دروغ بگوید

خطیب نماز جمعه تایباد بابیان این مطلب من رسماً تکذیب می‌کنم که طرفدار کسی هستم، گفت: نماینده اصلح را انتخاب کنید؛ کاندیدای که از الآن به‌دروغ بگوید امام‌جمعه از کسی خاص حمایت می‌کند و این دروغ است چطور می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی برای مردم کار کند؟ هر کس از کاندیداها فقط از خودشان تعریف کنند، از امام‌جمعه خرج نکند.

به گزارش اختر شرق؛ نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تایباد به امامت حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده برگزار شد.

خطیب نماز جمعه تایباد در خطبه اول با سفارش به تقوی الهی گفت: بهترین خانواده موفق باید از حضرت زهرا (س) یاد بگیرند، بهترین زندگی مشترک که بابرکت‌ترین باشد.

وی با اشاره به نشانه‌های زندگی بابرکت گفت: اولاد صالح یکی از نشانه‌های برکت در زندگی است و فرزندان حضرت زهرا (س) نمونه‌اش هست.

وی دومین نشانه بابرکت بودن زندگی را ثروت بابرکت از راه حلال و به کمک به مستمندان دانست.

وی آبرو داشتن را دیگر نشانه برکت خانواده موفق دانست.

امام‌جمعه تایباد حاکمیت آرامش و تربیت درست را اصل در خانواده دانست و گفت: انتخاب همسر مناسب و توجه به نماز است که باعث آرامش انسان‌ها است.

وی از بریزوبپاش‌ها در انتخابات انتقاد کرد و گفت: این‌همه خرج در تبلیغات را از کجا در بهارستان می‌خواهند دربیاورند؟

خطیب جمعه تایباد در خطبه دوم نماز گفت: فلسفه بعثت پیامبران این بود که انسان را به کوثر برساند و راه رسیدن به کوثر تقوی است.

وی به ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اشاره کرد و گفت: این ایام با میلاد امام خمینی ره هم‌زمان است که مبارک باشد.

وی از همه خواست در مراسم میلاد حضرت زهرا (س) شرکت کنند.

خطیب نماز جمعه تایباد به ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: رأی به صندوق‌ها رأی به امنیت نظام است و همه باید در انتخابات با بصیرت شرکت کنیم با شرکت در انتخابات ثابت می‌کنیم که تن به ذلت نمی‌دهیم. نظام به مجلس دلسوز بسیجی و مقاوم نیاز دارد اگر نماینده ولایی نباشد کار مشکل می‌شود.

وی افزود: جامعه به نماینده انقلابی نیاز دارند. امامان جمعه بی‌طرف هستند ولی بی‌تفاوت نیستند. اگر کسی بگوید امام‌جمعه طرفدار کسی است از طرف ما تکذیب می‌شود. همه از فیلتر شورای نگهبان رد شدند، هر کس رأی آورد نماینده مردم است.

حجت‌الاسلام ملکی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته انتخابات درست نبوده در کلان کشور، گفت: نیاز به مجلس انقلابی هستیم نه مجلس نفوذی. نظام بر پایه رأی مردم است بصیرت دینی و غیرت انقلابی داشته باشیم. کسی را به مجلس بفرستید که گره از مشکلات باز کند.

خطیب نماز جمعه تایباد بابیان این مطلب که از نشانه‌های نماینده خوب پیروی از رهبری است، عنوان کرد: من رسماً تکذیب می‌کنم که طرفدار کسی هستم. نماینده اصلح را انتخاب کنید. کاندیدای که از الآن به‌دروغ بگوید امام‌جمعه از کسی خاص حمایت می‌کند و این دروغ است چطور می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی برای مردم کار کند؟ هر کس از کاندیداها فقط از خودشان تعریف کنند، از امام‌جمعه خرج نکند.

وی افزود: بنده راضی نیستم کسی در فضای مجازی از قول من دروغ بگوید.

حجت‌الاسلام ملکی در پایان از شرکت مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر نمود.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 19