امام‌جمعه موقت رشتخوار: برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، بخشی از نیاز کشور امروز توجه به شرق و همسایگان است
امام‌جمعه موقت رشتخوار: برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، بخشی از نیاز کشور امروز توجه به شرق و همسایگان است

امام‌جمعه موقت رشتخوار گفت: برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، بخشی از نیاز کشور امروز توجه به شرق و همسایگان است، امیدواریم با این حرکات خوبی که در دولت سیزدهم در بحث روابط با شرق و همسایگان در حال دنبال شدن است، به‌زودی زود مردم طعم شیرین آن را بچشند، البته زمان می‌برد، باید صبور باشیم.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حسن خاکشور امام‌جمعه موقت رشتخوار در جمع   پرشور نمازگزاران جمعه  این هفته مسجد علی ابن ابی‌طالب علیه‌السلام رشتخوار با تبریک هفته قوه قضایی و گرامیداشت شهادت آیت‌الله بهشتی، عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها و مسائل مهمی که قوه قضاییه باید مدنظر داشته باشد، ایجاد امید در جامعه است، اگر خدای‌ناکرده کوتاهی در این باب شود، و با متخلفان برخورد نشود، در جامعه بذر ناامیدی پاشیده می‌شود، دشمن در تلاش برای پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه است

وی افزود: قوه قضاییه می‌تواند در کنار دولت و مجلس بذر امید را در جامعه بپاشد. با مفسدین به‌شدت برخورد کنند و نگذارند مفسدین در جامعه پروبال پیدا کنند، و امید را در جامعه نهادینه شود.

امام‌جمعه موقت رشتخوار با اشاره به ششم تیرماه سالروز ترور منافق گونه دشمن علیه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: خواست خداوند متعال بود که رهبر معظم انقلاب باشند، تا سکان‌دار انقلاب اسلامی را عهده‌دار شوند، امروز تمام جامعه جهانی به‌صراحت اعتراف می‌کنند، که مقام معظم رهبری با درایت انقلاب را سکان‌داری می‌کنند.

وی به عملکرد مطلوب دولت سیزدهم اشاره و اذعان کرد: مسئولان دولت انقلابی که در هفته‌های گذشته به کشورهای شرقی سفر داشتند و یا مسئولان کشورهای شرق به کشور ما آمدند این جای امید است، که انشاالله کشور ما از مشکلات امروز رهایی پیدا کند، دولت سیزدهم در کنار مذاکره به اولویت اول کشور یعنی خنثی‌سازی تحریم‌ها روی آورده است.

خطیب موقت نماز جمعه رشتخوار تصریح کرد: دولت سیزدهم کاری که در دولت‌های گذشته که اقدام به حذف معاونت اقتصادی کرده بودند، معاونت اقتصادی را بار دیگر در نظر گرفته‌اند، که جای بسیار امیدواری برای حل مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: ساختار اقتصادی معیوب کشور باید اصلاح شود، لذا دولت شروع کرده انشالله که موفق باشد، البته این رامی طلبد که در کنار دولت مردم نیز همراهی کنند، امروز دشمن در فضای مجازی به مشکلات اقتصادی گیر می‌دهد پس بدانید که دولت به سمت صحیحی در حال حرکت است.

حجت‌الاسلام خاکشور در پایان خاطرنشان کرد: برای خنثی‌سازی اولویت دوم توجه به شرق و همسایگان است که به لطف خدا موتور دولت روشن و نگاه به شرق و همسایگان به‌خوبی در حال دنبال شدن است. و به سمتی صحیحی درحرکت است و امیدواریم این حرکات که دولت انجام می‌دهد مردم به‌زودی زود طعم شیرینی آن را بچشند البته زمان می‌برد اما باید صبور باشیم.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 13