اقدام خداپسندانه خیر نیک اندیش قوچانی
اقدام خداپسندانه خیر نیک اندیش قوچانی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا خیرین فرهنگی هنری در کنار دیگر اقشار جامعه تلاش می‌کنند تا قدم هایی برای حفظ سلامت مردم و شکست کرونا بردارند، در این میان خیر نیک اندیش قوچانی آقای رضا تولایی هم از قافله خدمت عقب نماند و یک دستگاه ضدعفونی کننده به جامعه فرهنگی و هنری شهرمان اهدا نمود.

به گزارش اختر شرق؛ حمید ضیایی در این باره گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا خیرین فرهنگی هنری در کنار دیگر اقشار جامعه تلاش می‌کنند تا قدم هایی برای حفظ سلامت مردم و شکست کرونا بردارند، در این میان خیر نیک اندیش قوچانی آقای رضا تولایی هم از قافله خدمت عقب نماند و یک دستگاه ضدعفونی کننده به جامعه فرهنگی و هنری شهرمان اهدا نمود.

ضیائی اظهار کرد: این دستگاه اهدایی به ارزش ده میلیون ریال می باشد که با نیت شادی روح فرزند این خیر نیک اندیش، شادروان پوریا تولایی در محل مجتمع فرهنگی هنری اداری قوچان نصب گردید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان در پایان خاطرنشان کرد: روزهای سخت کرونایی هرگز از یادها فراموش نمی‌شود زمانی که مردم برای حفاظت از خود در مقابل ویروس کرونا نیاز به اقلام بهداشتی دارند اما با کمبود امکانات مواجه اند، این قبیل خدمات بسیار شایسته و قابل تقدیر است. جامعه فرهنگی-هنری شهرستان قوچان این اقدام خداپسندانه را ارج می نهد و آرزوی سلامتی ایشان و خانواده محترمشان را دارد.                                        

image_printچاپ مطلب

Visits: 30