اقدامات بنیاد مسکن در حوزه عمران و آبادانی روستاها نقش تاثیرگذاری در مهاجرت معکوس روستائیان داشته است
اقدامات بنیاد مسکن در حوزه عمران و آبادانی روستاها نقش تاثیرگذاری در مهاجرت معکوس روستائیان داشته است

فرماندار شهرستان کاشمر در نشست با مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود اقداماتی که بنیاد مسکن درحوزه عمران و آبادانی روستاها انجام داده نقش تاثیرگذاری در مهاجرت معکوس روستائیان داشته است.

به گزارش اختر شرق؛ امیر دایی صراف گفت: اقدامات زیربنایی بویژه درحوزه مسکن روستایی از راهبردهای موثر در توسعه روستایی است که توسط بنیاد مسکن با مشارکت حداکثری روستائیان در جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها انجام شده است

وی با اشاره به لزوم بازنگری طرح‌های هادی روستایی تصریح نمود: یکی از خواسته‌ها و درخواستهای روستائیان بازنگری طرح‌های هادی روستا بمنظور بهره مندی بهتر از خدمات درروستاها است

فرماندارکاشمر افزود ۱۱روستای شهرستان نیازمند بازنگری طرح هادی هستند و باید در روند بازنگری طرح‌های هادی روستایی تسریع شود.

درادامه میری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشمر گفت: برای ۲۵ روستای شهرستان طرح هادی تهیه شده است که تاکنون در سطح ۱۴روستا طرح هادی اجرا و در سطح ۳روستا در دست اجرا می‌باشد

وی درادامه بااشاره به ماموریت‌های بنیاد مسکن در زمینه اجرای آسفالت معابر روستایی باقیر رایگان گفت: تاکنون برای آسفالت معابر ۲۳ روستا ۲۰۳۰تن قیر مصرف شده و ۳۰۰هزار مترمربع آسفالت شده است ‎ و اجرای آسفالت معابر در ۱۲روستا در دست اجرا می‌باشد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشمر خاظرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، احداث مسکن مقاوم در روستاها‎ ‎و شهرهای زیر۲۵ هزار نفر تعداد‎ ‎۵۱۴۶واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی و احداث گردیده است.

میری افزود: درراستای اجرای طرح ملی مسکن درشهرستان پروژه ۳۰واحدی اقدام ملی با ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا و ۱۲۶ واحد دیگر در مرحله تحویل زمین توسط راه و شهرسازی می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 47