افزایش ۴۷ درصدی داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
افزایش ۴۷ درصدی داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

فرماندار کاشمر عنوان کرد: پس از اتمام نهایی ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد تعداد ۳۴ نفر داوطلب ثبت‌نام نمودند.

فرماندار  کاشمر عنوان کرد: پس از اتمام نهایی ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد تعداد ۳۴ نفر داوطلب ثبت‌نام نمودند.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار کاشمر گفت: آخرین نفر که از طریق اپلیکیشن موبایلی ثبت‌نام کرده بود متولد ۱۳۶۴، با مدرک کارشناسی ارشد و شغل وی وکیل است که با حضور در وزارت کشور و تحویل مدارک در ساعات پایانی مهلت قانونی در انتخابات ثبت‌نام کرده است.

فرماندار تصریح نمود؛ بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه جامع انتخابات تعداد ثبت‌نام‌شدگان که به ۳۴ نفر رسید چهار نفر زن و ۳۰ نفر مرد می‌باشند که در مقایسه با دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد ۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی بابیان اینکه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بانوان کسی ثبت‌نام نکرده بود اظهار داشت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر خلیل‌آباد و بردسکن ۱۲ درصد داوطلبین را بانوان تشکیل می‌دهند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد خاطرنشان کرد جوان‌ترین داوطلب متولد ۱۳۶۵ و پیرترین متولد ۱۳۳۶ است که شش نفر (۳۰ تا ۳۵ سال)،۷ نفر (۳۶ تا ۴۰ سال)،۵ نفر (۴۱ تا ۴۵ سال)،۶ نفر (۴۶ تا ۵۰ سال)،۵ نفر (۵۱ تا ۵۵ سال)،۲ نفر (۵۶ تا ۶۰ سال) و ۳ نفر (۶۱ تا ۶۵ سال) سن دارند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد گفت بر اساس فرایندهای انتخابات و برنامه زمان‌بندی‌شده، پس از وصول سوابق داوطلبان از مراجع چهارگانه در مهلت مقرر هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه با حضور نماینده هیئت نظارت حوزه انتخابیه حداکثر تا ۲۶ آذر به‌منظور بررسی پرونده داوطلبان و رسیدگی به صلاحیت آن‌ها به استناد ماده ۵۰ قانون و ۲۷ آیین‌نامه تشکیل جلسه خواهند داد.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 13