افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات در روستای شعبه شهرستان رشتخوار
افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات در روستای شعبه شهرستان رشتخوار

پهنای باند روستای شعبه شهرستان رشتخوار از ۶Mbps به ۱۰Mbps افزایش یافت.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس مخابرات رشتخوار گفت: به‌منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات، ارتقاء کیفیت همچنین سهولت دسترسی به سرویس‌های دیتا که مستلزم توسعه زیرساخت‌های مخابراتی است شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت روستایی شعبه توسعه یافت.

 بدیع زادگان رئیس مخابرات رشتخوار گفت: با تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه شبکه مخابرات منطقه خراسان رضوی، عملیات توسعه و ارتقای شبکه دیتا در این مرکز با اجرای پهنای باند این مرکز از ۶Mbps به ۱۰Mbps افزایش یافت.

وی بیان کرد: با توسعه دیتا و افزایش پهنای باند در مرکز مخابراتی شعبه امکان ارائه خدمات بر بستر اینترنت باند پهن به مشتریان و متقاضیان اینترنت خانگی باکیفیت مطلوب و سرعت‌بالا فراهم شد.

رئیس مخابرات رشتخوار ادامه داد: ارائه خدمات متنوع مخابراتی درزمینهٔ های مختلف ارتباطی در بخش‌های تلفن ثابت، دیتا، فیبر نوری و تلفن همراه به‌منظور رفاه و آسایش مردم و بهره‌مندی مشترکان در شهرها و روستاها از خدمات جدید برای انجام فعالیت روزانه ازجمله آموزشی و اقتصادی در برنامه کاری مخابرات قرار دارد.

در پایان باید خاطر نشان کرد روستای شعبه در ۹۰ کیلومتری شهرستان رشتخوار قرار دارد و مرکز تلفن این روستا ۶۸۰ منصوبه و ۴۸ پورت ADSL دارد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 69