افزایش سه درب ورود و خروج در بهشت رضا برای ایام چراغ‌برات
افزایش سه درب ورود و خروج در بهشت رضا برای ایام چراغ‌برات

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: ذخایر قبور به واسطه ویروس کرونا کاهش یافته، اما در حال افزایش ظرفیت هستیم. قبور خانوادگی وجود دارد و امکان ساخت قبور برای شرایط بحرانی را داریم.

به گزارش اختر شرق؛ علی آبادی با بیان اینکه باتوجه به اتفاقی که در سال۱۴۰۰ رخ داد، سوله انتظار را به سوله بحران تبدیل کردیم و ۱۱تخت غسالخانه در آن مستقر شده است. همچنینامیدوارم تا دو ماه آینده سالن انتظار جدید به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: بستر آب شرب وجود دارد و خط لوله تا چند ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد تا درصورت مشکل، بتوانیم از آن استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد بیان کرد: چراغ برات سنت دیرینه‌ای است و ما در قبال آن وظایفی داریم و صبح امروز آغازشده است.

وی ادامه داد: تفاوت آن با سال گذشته افزایش سه درب ورود و خروج و هماهنگی معابر با پلیس راهور است و امیدواریم مدیریت شود. اما بار ترافیکی وورودی خودروها گنجایش این فضا را ندارد. همچنین متکدیان مانع از برگزاری مراسم چراغ برات می‌شود لذا جمع آوری انجام خواهد شد. همچنینساماندهی دستفروشان با کمک منطقه هفت انجام می‌شود.

علی‌آبادی با بیان اینکه هیچ دستفروشی را تا روز جمعه نخواهیم داشت و آتش نشانی و هلال احمر نیز همچون گذشته مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: ایستگاه فرهنگی با موضوعیت انتظار پیش بینی شده است، گفت: مسیریابی بلوک‌ها از دغدغه‌ها بود و فرایند نامگذاری در مراحل تصمیم گیری است همچنین از مسیریاب‌ها استفاده کردیم و نقشه‌ای دراختیار مردم قرار می‌گیرد که شهروندان از طریق کیوآر کد و شماره بلوک می‌توانند آدرس موردنظر را پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: درخواست ما از شهروندان در این ایام، استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی است، تعداد زیادی ون در آرامستان برای جابه‌جاییشهروندان پیش بینی شده است.

خبرنگار: زهرا بیات

image_printچاپ مطلب

Visits: 27