افزایش افراد مبتلا به کرونا در بردسکن
افزایش افراد مبتلا به کرونا در بردسکن

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن از ابتلای تعداد هشت نفر در هفته اخیر به کرونا در شهرستان بردسکن خبر داد.

 دکتر مهدی عاقلتر در گفتگو با خبرنگار اختر شرق اظهار کرد: از ۱۵۴ تست سرپایی در مرکز ۱۶ ساعته طالقانی تعداد ۱۶ نفر تست آنان مثبت اعلام شد که هشت نفر آن در هفته اخیر مبتلا شدند.

 وی افزود: در حال حاضر در بیمارستان ولیعصر یک بیمار بستری مشکوک به کرونا داریم و از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان از ۱۴۷ مراجعه کننده تعداد ۶۰ نفر نیز تست آنان مثبت اعلام شده است.

 عاقلتر با بیان اینکه یک متخصص جراح نیز تستش مثبت اعلام شده است، گفت: بردسکن همچنان در وضعیت زرد است و طبق آخرین دستورالعمل امکان بسته شدن اماکن ورزشی وجود دارد و لذا از همشهریان می خواهیم با رعایت برخی از پروتکل های بهداشتی ما را در مبارزه با ویروس کرونا یاری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن با بیان اینکه باز بودن برخی از اماکن به معنی تمام شدن کرونا نیست و اگر رعایت نشود شاهد قرمز شدن وضعیت کرونا خواهیم بود، بیان کرد: افزایش مبتلایان به کرونا را در تست های سرپایی خواهیم داشت و افرادی که بیماری زمینه‌ای از قبیل دیابت، تنگی‌نفس را دارند در خانه بمانند.

عاقلتر در پایان خاطرنشان کرد: تا هم اکنون تالارهای پذیرایی بسته هستند ولی در روستاها گزارشاتی از برگزاری مراسمات عروسی را داشتیم که از طرف فرمانداری و دادستانی بطور جدی پیگیر هستیم تا برخورد جدی شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 239