افتتاح ۷ پروژه در بخش احمدآباد شهرستان مشهد به مناسبت دهه فجر
افتتاح ۷ پروژه در بخش احمدآباد شهرستان مشهد به مناسبت دهه فجر

هم‌زمان با دهه مبارک فجر هفت پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد در بخش احمدآباد افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛ سید محمدرضا هاشمی در آیین افتتاح پروژه‌های بخش احمدآباد شهرستان و در جمع دهیاران و اعضای شوراهای این بخش ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: رمز موفقیت ما برخورداری از نعمت ولایت و پشتیبانی مردم است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: مردم عزیز ما در طول سال‌های انقلاب، وفاداری خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند و در مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی این وفاداری به آرمان‌های نظام را به رخ جهانیان کشیدند.

وی افزود: با شرکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و نیز حضور پرشور در انتخابات دوم اسفندماه، بذر یاس و ناامیدی بر چهره دشمنان انقلاب خواهد پاشید.

افتتاح ساختمان شورای اسلامی شهر ملک‌آباد، گازرسانی به روستاهای سیرزار و کج اولنگ و افتتاح پروژه‌های بهسازی معابر روستاهای بخش احمدآباد ازجمله پروژه‌های این بخش بود.

لازم به ذکر است؛ صبح امروز عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهر ملک‌آباد و دیدار با خانواده شهید علی‌اکبر رمضان پور توسط معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشهد در بخش احمدآباد انجام شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10