افتتاح ۲۰ طرح هفته دولت در خوشاب/ اختصاص اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی برای آب شرب خوشاب
افتتاح ۲۰ طرح هفته دولت در خوشاب/ اختصاص اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی برای آب شرب خوشاب

فرماندار خوشاب گفت: یکی از مشکلات این شهرستان غربی خراسان، تامین آب آشامیدنی شرب پایدار است که برای آن، ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان، اختصاص یافت.

به گزارش اختر شرق؛ محمود شم آبادی با بیان اینکه از محل این اعتبار، عملیات تجهیز و حفر چاه آب شرب شهر مشکان و رفع مشکلات حوزه آب چاه امامت و منطقه بلوک تکاب، صورت می‌گیرد، عنوان کرد: یکی از این قابلیت‌های برجسته خوشاب، در حوزه کشاورزی به ویژه تولید پسته است و این شهرستان به لحاظ سطح زیر کشت، دومین قطب تولید پسته استان، به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای معرفی خوشاب به عنوان قطب تولید پسته، جشنواره پسته با همکاری نهادهای مختلف در این شهرستان برگزار می‌شود که این رویداد، فرصتی بی‌نظیر برای معرفی منطقه است.

فرماندار خوشاب در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت، ۲۰ پروژه عمرانی، کشاورزی، تولیدی، زیربنایی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۸۶ میلیارد تومان، در خوشاب به بهره برداری می‌رسد.

لازم به ذکر است؛ در ایام هفته دولت، ۴۰ عنوان برنامه در خوشاب، شامل نشست مردمی، پرسش و پاسخ، بازدید از مناطق روستایی و میز خدمت مسئولان به مردم، برپا می‌شود.

خبرنگار: مهدیه عابدی

image_printچاپ مطلب

Visits: 12