افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید فضل‌الله نوری در مسجد حوض لقمان مشهد
افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید فضل‌الله نوری در مسجد حوض لقمان مشهد

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه سپاه مالک اشتر گفت: پایگاه‌های بسیج بودند که با یک وحدت رویه با اعزام نیرو به دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی در لباس و کسوت بسیجی دفاع مقدس را اداره کردند و برای امت اسلامی و دنیای اسلام باعث افتخار شدند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام نوروزی نماینده ولی‌فقیه در ناحیه سپاه مالک اشتر بابیان این‌که افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در مساجد ما خصوصاً در زمان دفاع مقدس حائز اهمیت است، عنوان کرد: پایگاه‌های بسیج بودند که با یک وحدت رویه با اعزام نیرو به دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی در لباس و کسوت بسیجی دفاع مقدس را اداره کردند و برای امت اسلامی و دنیای اسلام باعث افتخار شدند.

وی بیان کرد: یکی از نیازهای جامعه ما کادر سازی و جوان‌سازی است و نیاز به حضور جوانان پرشور، ریسک‌پذیر، شجاع و قاطع اعم از روحانی و غیرروحانی داریم که در هر عرصه‌ای حضور پیدا کنند.

حجت‌الاسلام نوروزی گفت: این پایگاه، این پایگاه شهید شیخ فضل‌الله نوری است، فضل‌الله نوری یکی از قربانیان اصلی در این کشور بود که می‌خواست اسلام ناب و اسلام انقلابی در کشور پیاده شود.

حجت‌الاسلام سیبویه امام جماعت مسجد حوض لقمان مشهد در ادامه اظهار کرد: مسجد میدان شهدا است و همه ما آگاه هستیم امنیتی که داریم به برکت بسیج، سپاه و نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: به تعبیر امام، مسجد پایگاه بسیج است و امیدواریم نیروهای جوان انقلابی ارزشمند برای خدا قدم بگذارند و این مسجد جذب نیروهای انقلابی داشته باشند و خدمات فرهنگی، سیاسی، مذهبی و اقتصادی برپا باشد.

امام جماعت مسجد حوض لقمان مشهد با اشاره به این‌که مسجد محلی برای صرفاً نمازخواندن و در مسجد را باز و بسته کردن نیست، گفت: پیامبر خدا اگر بحث جهادی، اقتصادی، نظامی و سیاسی داشتند در مساجد پیاده می‌کردند، مسجد باید در حال رشد و تربیت جوان انقلابی باشد، ما امروز به جوان‌های انقلابی نیاز داریم چون دشمن علیه ما دارد کار می‌کنند و ما باید اتحاد داشته باشیم.

فرمانده حوزه ۵ مالک اشتر، عنوان کرد: با احیای پایگاه مقاومت بسیج و پایگاهی که مزین به نام شهید آیت‌الله فضل‌الله نوری است، با کمک و همراهی بزرگ امام جماعت مسجد از اتفاقاتی بود که انشا الله سبب می‌شود در مجلس حوض لقمان تربیت نسل جوان انقلابی اتفاق بیفتد.

اکبریان در پایان خاطرنشان کرد: امروز که در فضای مجازی و رسانه‌های متفرقه هجمه‌هایی به نسل جوان ما وارد می‌کنند، مساجد ما باید سنگر‌هایی برای مقابله با این هجمه‌ها و اتفاقات باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 79