افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه شهرستان باخرز
افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه شهرستان باخرز

چهار پروژه هفته دولت شهرستان باخرز به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛ در سفر یک روزه سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی به شهرستان باخرز، چهار پروژه با حضور مردم و مسئولان شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

عباس حسن‌نژاد سلامی، فرماندار شهرستان باخرز دراین‌باره بیان کرد: پروژه انتقال آب به طول ۱۸ کیلومتر جهت آبیاری ۹۰۰ هکتار زمین کشاورزی با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، افتتاح مسکن مددجویی در حوزه بهزیستی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان و افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای کردیان به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از پروژه‌هایی بودند که با حضور معاون محترم استاندار مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی پروژه زیرسازی معابر روستای کردیان به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان هم با حضور آقای طباطبایی آغاز و کلنگ‌زنی شد.

حسن‌نژاد سلامی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های دیگری از جمله دیدار با آزاده و جانباز، عطرافشانی گلزار شهدا و… نیز در این سفر برگزار شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 27