افتتاح سامانه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان در مشهد
افتتاح سامانه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان در مشهد

سامانه غربالگری و انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان مشهد با همکاری و پشتیبانی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی به مناسبت روز ملی سلامت بانوان در مشهد افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛ امروز سامانه غربالگری و انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان مشهد با همکاری و پشتیبانی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی به مناسبت روز ملی سلامت بانوان در بیمارستان ناظران مشهد افتتاح شد.

در این نشست دکتر رضایی کارشناس مسئول برنامه‌های سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این انجمن در راستای توانمندسازی زنان به‌منظور خود مراقبتی، پیشگیری و درمان اثربخش سرطان پستان افتتاح‌شده است و امیدواریم با اهداف و رسالتی که این انجمن در دستور کار خود دارد بتواند اتفاقات بزرگی را در کنترل و درمان سرطان در مشهد به ارمغان بیاورد.

 رئیس مرکز رادیوتراپی و انکولوژی رضا (ع) و از اعضای انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به مناسبت روز ملی سلامت بانوان اقدام به افتتاح سامانه غربالگری سلامت بانوان کرده است.

دکتر ورشویی اشاره کرد: در این سامانه در سه حوزه ماموگرافی، سونوگرافی، پاپ اسمیر و معاینه توسط پزشک به‌صورت رایگان از اول آبان تا نوزدهم آبان، سالروز تأسیس انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است این طرح به‌صورت هم‌زمان در بیمارستان ناظران مشهد و مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا (ع) اجرا می‌شود؛ کسانی که می‌خواهند از این سامانه بهره‌مند شوند می‌توانند به آدرس sc.rroc.ir مراجعه کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5