افتتاح دومین زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت سلطان‌آباد توسط وزیر بهداشت
افتتاح دومین زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت سلطان‌آباد توسط وزیر بهداشت

دومین زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت با امکانات بستری سلطان‌آباد با دستور دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی به‌صورت ویدیو کنفرانس و با حضور دکتر احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب فرماندار و امام‌جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

دومین زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت با امکانات بستری سلطان‌آباد با دستور دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به‌صورت ویدیو کنفرانس و با حضور دکتر احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب فرماندار و امام‌جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش اختر شرق؛ امان‌الله خدمتگزار فرماندار شهرستان خوشاب در این جلسه بیان کرد: باعث خرسندی است که آقای نمکی به سرزمین سربداران تشریف آوردند و امیدواریم با حضور حضرت‌عالی بتوانیم شاهد تخصیص منابع اعتباری و امتیازات برای بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر سلطان‌آباد باشیم.

لازم به ذکر است؛ پروژه دومین زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت با امکانات بستری سلطان‌آباد که دارای مساحت ۱۱۰ مترمربع و با هزینه بالغ‌بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات پروژه‌های بهداشتی موردتفاهم مقام عالی وزارت بهداشت با دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در سال ۱۳۹۵ کلنگ زنی و در سال ۱۳۹۸ تکمیل و تجهیز شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9