افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در شهرستان جوین
افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در شهرستان جوین

با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، مدیر جهاد کشاورزی و سایر مسئولین شهرستانی اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در شهرستان جوین افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛ علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی جوین در آئین افتتاح هدف از ایجاد این مرکز را گسترش دانش و فن آوری‌های جدید در کشاورزی و مهندسی‌سازی کشاورزی عنوان کرد.

قارزی خاطرنشان کرد: وجود این مراکز دسترسی آسان کشاورزان، دامداران، باغداران، آبزی پروران، مرتعداران و تولید کنندگان و پرورش دهندگان انواع محصولات کشاورزی به عنوان جامعه هدف و متقاضی مصرف و بکار گیری این دانش و فن آوری‌ها به کارآمدترین و به روزترین علم و فن آوری کمک خواهد کرد.

وی ضمن اشاره این نکته که هدف ما افتتاح حداقل یک مرکز در هر دهستان می‌باشد عنوان کرد این مراکز به محلی برای انتقال تجربیات ارزشمند و دانش فنی بین کشاورزان و دانش آموختگان بخش کشاورزی تبدیل خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی جوین ابراز امیدواری کرد: با وجود این مراکز در آینده نزدیک شاهد افزایش بهره وری و عملکرد مطلوب محصولات کشاورزی در شهرستان خواهیم بود.

قارزی از تلاش و حمایتهای مسئولین بخصوص نمایندگان محترم مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور، فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان در افتتاح این مرکز تشکر کرد.

خبرنگار: سید حجت اله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 66