افتتاحیه شعبه ۲ کانون مهر آفرینان سرزمین سکوت و مجموعه دفینو (نوآوری برای ناشنوایان) در مشهد
افتتاحیه شعبه ۲ کانون مهر آفرینان سرزمین سکوت و مجموعه دفینو (نوآوری برای ناشنوایان) در مشهد

افتتاحیه شعبه ۲ کانون مهر آفرینان سرزمین سکوت و مجموعه دفینو (نوآوری برای ناشنوایان) با همکاری اداره کل ورزش جوانان و معاونت امور جوانان در جهت ارائه امکانات بهتر برای گسترش و پیشبرد برنامه‌های ناشنوایان می‌باشد.

به گزارش اخترشرق؛ طوسی در این باره عنوان کرد: افتتاحیه شعبه ۲ کانون مهر آفرینان سرزمین سکوت و مجموعه دفینو (نوآوری برای ناشنوایان) با همکاری اداره کل ورزش جوانان و معاونت امور جوانان در جهت ارائه امکانات بهتر برای گسترش و پیشبرد برنامه‌های ناشنوایان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه از جمله فعالیت‌های سرزمین مهرآفرینان سکوت ۱۲۰ دوره آموزشی شامل دوره‌های تخصصی آموزشی کامپیوتر، صنایع دستی، سفال، هنرهای تجسمی با دارای مدرک فنی حرفه‌ای است، عنوان کرد: از دیگر اقدامانت این مجموعه اشتغال‌زایی، تسهیلگری و مشاوره ازدواج و در زمینه‌های آموزش رانندگی برای ناشنوایان به همراه مترجم زبان اشاره که با همکاری مجموعه دفینو برای آموزش ناشنوایان صورت می‌گیرد.

طوسی در پایان گفت: در خصوص مسابقات کشوری، کانون مهر آفرینان سرزمین سکوت و مجموعه دفینو موفق به کسب مقام اول مسابقات کارآفرینی اجتماعی سال ۱۳۹۸، مقام دوم مسابقات کارآفرینی اجتماعی درسال ۱۴۰۱ در بحث ازدواج و مقام سوم مسابقات پیشگام دراستان شدند.

خبرنگار: زهرا بیات

image_printچاپ مطلب

Visits: 220