‍ اعضای کتابخانه پستی نیشابور با امام حسین علیه‌السلام پیمان بستند
‍ اعضای کتابخانه پستی نیشابور با امام حسین علیه‌السلام پیمان بستند

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور از برگزاری پویش پیمان با امام حسین علیه السلام توسط دانش آموزان عضو این مرکز خبر داد.

 به گزارش اختر شرق؛ مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور دراین‌باره گفت: باهدف تکریم شعائر مذهبی و آشنایی اعضای این مرکز با امام حسین علیه‌السلام و قیام ایشان، دانش آموزان مدرسه شهید محمدرضا بوژمهرانی روستای بوژمهران که از اعضا کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور هستند، برای امام شهید خود پیمان‌نامه نوشتند.

زهره اکبرآبادی گفت: در این فعالیت که با همراهی سید علی حسینی مدیر آموزشگاه و در ایام ماه محرم صورت گرفت، دانش آموزان با امام حسین علیه‌السلام گفتگو کرده و پیمان بستند راه سرخ او را ادامه دهند.

در بخشی از این پیمان‌نامه‌ها ریحانه گلچین نیا نوشته: من باخدای خود پیمان می‌بندم برای پیروی از سیره و منش امام حسین علیه‌السلام با پیشرفت علمی و معنوی و ارج نهادن به کرامت انسانی، تقویت ایمان و امید به آینده تمام تلاش خود را بکنم و فاطمه زهرا بوژمهرانی کلاس پنجم نوشته: پیمان می‌بندم زبانم را به کلام بد نگشایم و هرروز کاری کنم که آقایم از من راضی باشد.

وی خاطرنشان کرد: فاطمه بوژمهرانی کلاس چهارم نیز نوشته: قول می‌دهم نمازم را ترک نکنم و حجابم را رعایت کنم و مهدیار ایروانی کلاس پنجم هم گفته: سعی می‌کنم درراه امام حسین علیه‌السلام و اهل‌بیت ایشان خدمت کرده و آن‌ها را الگوی خود قرار دهم.

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصریح کرد: خط به خط این نوشته‌ها لبریز مهر و ارادت به امام حسین (علیه‌السلام) است که با خلوص نیت این دانش آموزان نوشته‌شده است و نشان از پرورش درست ایشان در مکتب حسینی دارد و از تمام شرکت‌کنندگان در این پویش با ارسال هدایا تقدیر شد.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 19