اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در ۳۰ روز در مشهد
اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در ۳۰ روز در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از دستگیری سارق ۴۰ ساله و اعترافش به ۱۰ فقره سرقت در ۳۰ روز گذشته، خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ عباس صارمی فرمانده انتظامی مشهد بابیان این خبر گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی خودرو در روزهای گذشته به‌فوریت های پلیسی ۱۱۰ طرح تشدید مقابله با سرقت را در دستور کار پلیس قرارداد.

سرهنگ صارمی بابیان اینکه تیم تجسس کلانتری آبکوه با بررسی سرنخ‌های موجود به اطلاعاتی دست یافتند که منجر به چهره زنی یکی از عاملان این سرقت‌ها شد، عنوان کرد: مأموران کلانتری آبکوه با رد زنی‌های گسترده، این سارق ۴۰ ساله را روز گذشته سوار بر یک دستگاه خودروی سواری‌ پراید سرقتی که یک هفته قبل از خیابان ابوذر غفاری به سرقت بود در کوی امیر شناسایی و برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه پلیس به متهم دستور ایست داد اما او و همدستش با سرعت زیاد متواری شدند، مطرح کرد: عملیات تعقیب و گریز آ غاز و مأموران انتظامی پس از تیراندازی هوایی، لاستیک خودروی پراید را مورد هدف قرار داده و این خودرو از مسیر حرکت خود منحرف و در تصادف با خودرویی دیگر متوقف شد.

وی ادامه داد: پلیس، متهم اصلی را دستگیر کرد اما همدست او متواری، شد.

سرهنگ صارمی در پایان بابیان این مطلب که متهم ۴۰ ساله که سابقه‌دار و به «سیاه» معروف است با معرفی همدست خود، اعتراف کرد: آنچه به خاطر می‌آورد این‌که در ۳۰ روز گذشته ۱۰ خودرو را به سرقت برده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات پرونده برای کشف سرقت‌های این متهم و دستگیری همدست وی ادامه دارد.

خبرنگار: یونس ریحانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 15