استقبال مسئولین و مردم شهرستان قوچان از بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال دختران قوچان
استقبال مسئولین و مردم شهرستان قوچان از بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال دختران قوچان

استقبال مسئولین و مردم شهرستان قوچان از بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال دختران قوچان که توانستند در مسابقات جام خوشه‌چین که در سطح کشوری برگزارشده بود به مقام سومی برسند.

به گزارش اختر شرق و به نقل از مهر؛ زکیه فردوسی مربی والیبال نماینده استان خراسان رضوی درباره مسابقات جام خوشه‌چین گفت: جام خوشه‌چین در سه مرحله استانی، کشوری منطقه پنج و کشوری نهایی، ملی برگزار شد. میزبان مسابقات استانی قوچان بود که ما از نیم آکادمی والیبال فردوسی تیمی را شرکت دادیم و در این مسابقات مقام اول را کسب کردند، در مسابقات کشوری منطقه پنج مقام دوم را از آن خود کردیم و در مرحله ملی راه پیدا کردیم و در مسابقات ملی که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد مقام سوم را کسب کردیم.

فردوسی درباره سطح مسابقات افزود: سطح مسابقات بسیار بالابود، اکثر تیم‌های شرکت‌کننده از بازیکنان ملی و بازیکنان لیگ برتری بهره‌مند بودند.

مربی والیبال نماینده استان خراسان رضوی درباره حمایت مسئولین از تیم نیز بیان کرد: مسئولین شهرستان سنگ تمام گذاشتند و به استقبالمان آمدند و همراه ما بودند.

فردوسی در پاسخ به این سؤال که قبل از مسابقات تمرینات و سالن خوبی در اختیارتان بود یا خیر پاسخ داد: بله بچه‌ها به‌طور مداوم و مرتب از پایان مسابقات استانی به‌طور مداوم هر هفته تمرینات خوبی داشتیم.

مربی والیبال نماینده استان خراسان رضوی در خصوص بازی آخر خود در مقابل تیم گلستان تصریح کرد: تیم گلستان از یک بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن ملی استفاده کرده بودند و بازی آخرمان که در مقابل تیم گلستان بود بچه‌ها غیرتی بازی کردند و بازی بسیار پرهیجانی بود که بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم ما به پایان رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که این موفقیت برای بار اول در استان رقم خورده است، مطرح کرد: این افتخار برای با اول بوده که در استان خراسان رضوی رقم خورده است که ما هم واقعاً افتخار می‌کنیم که نماینده استان بودیم.

فردوسی در پایان درباره داوری مسابقات هم افزود: داوری مسابقات عالی بود و برای این دور از مسابقات داور از استان‌های اطراف دعوت کرده بودند.

حدیثه نوروزی بازیکن اسپیکرزن تیم والیبال آکادمی فردوسی درباره وضعیت تیمشان بعد از مقام سومی که در جام خوشه‌چین کسب کردند افزود: وضعیت تیم خیلی خوب است، بچه‌ها علاقه بیشتری کسب کردند به تمرینات به مسابقات و این افتخاری بود که ما توانستیم برای اولین بار در استان آن را به دست بیاوریم و از این بابت خوشحال هستیم.

نوروزی درباره حمایت مسئولین شهرستان از تیم والیبال هم بیان کرد: حمایت مسئولین واقعاً خیلی خوب بود آقای زیرک و آقای حاجی‌آبادی و جناب باتقوا واقعا به تیم کمک کردند، تجهیزات و امکانات خیلی خوبی در اختیارمان بود تا ما بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم و مقام کسب کنیم.

نوروزی در خصوص مسابقات انجام‌شده، تصریح کرد: بازی‌ها خیلی خوب بود، ما پنج بازی انجام دادیم که به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شد بازی اولمان را باختیم و بچه‌ها کاملاً روحیه خود را از دست دادند و با استرس به مسابقه دوم رفتیم که خدا را شکر بازی دوم خود را با پیروزی از زمین خارج شدیم و بازی چهارم را با تیم خوب آذربایجان بود که دوباره بازی را واگذار کردیم و بازی آخرمان را که برای سوم چهارمی بود در مقابل تیم گلستان توانستیم باغیرتی که بچه‌ها داشتند پیروز شویم و دست‌پر از مسابقات جام خوشه‌چین به شهرمان قوچان برگردیم.

بازیکن اسپیکرزن تیم والیبال آکادمی فردوسی درباره زمان رفت‌وبرگشت، عنوان کرد: ما از هشت بهمن‌ماه از شهرستان قوچان به مقصد شیراز حرکت کردیم و ۹ بهمن در شیراز بودیم که ۱۰ بهمن بازی‌ها شروع شد که دوازدهم بهمن این مسابقات به پایان رسید و ما بلافاصله سیزدهم به مقصد قوچان حرکت کردیم و چهاردهم هم به قوچان رسیدیم که با استقبال خوب خانواده‌هایمان و مسئولین شهرستان قوچان همراه بود.

نوروزی در پایان از مسئولین شهرستان و مربی تیمشان تشکر کرد و گفت: از حمایت مسئولین علی زیرک عضو شورای شهر قوچان، اسماعیل حاجی‌آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان و جناب باتقوا ممنونم که تیم را از همه لحاظ حمایت کردند و از خانم فردوسی مربی تیم نیز سپاسگزارم که برایمان زحمت کشیدند و مربی خیلی پرتلاش و دلسوزی برای ما بودند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 62