استفاده از ظرفیت بازرگانی سازمان همیاری در جهت تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی گلبهار
استفاده از ظرفیت بازرگانی سازمان همیاری در جهت تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی گلبهار

استفاده از ظرفیت بازرگانی سازمان همیاری در جهت تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی گلبهار در جلسه مشترک معاونان شهرداری گلبهار و سازمان همیاری خراسان رضوی بر استفاده از ظرفیت بازرگانی این نهاد در جهت تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی شهری گلبهار تأکید شد.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه مشترک فاطمی معاوِن بازرگانی و جوان مدیر ماشین‌آلات سازمان همیاری با عطایی معاون اداری مالی و مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری گلبهار با موضوع بررسی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های سازمان همیاری و همچنین نیازها، مشکلات و چالش‌های پیش رو حوزه مدیریت شهری در گلبهار ظهر امروز برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر معرفی توانمندی‌های تخصصی سازمان همیاری در حوزه ماشین‌آلات، نیازمندی‌های شهر گلبهار در حوزه حمل‌ونقل عمومی، سازوکارهای لازم برای بهره‌گیری از توان سازمان همیاری در جهت کمک به این حوزه موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

همچنین مقرر شد پس از انجام بررسی‌های فنی و کارشناسی تفاهم‌نامه همکاری در حوزه تأمین کلیه لوازم‌یدکی و اقلام مصرفی اتوبوس‌های شهرداری گلبهار و همچنین تقویت حوزه حمل‌ونقل ازجمله روغن، ضدیخ، قطعات و… تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان همیاری و این شهرداری منعقد شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 77