استفاده از ظرفیت‌های زیست محیطی خراسان رضوی در جهت رونق گردشگری
استفاده از ظرفیت‌های زیست محیطی خراسان رضوی در جهت رونق گردشگری

مدیرعامل شرکت همیار زیست گستر در جلسه‌ای مشترک با مدیر موسسه توسعه گردشگری و یکی از فعالان بخش خصوصی بر استفاده از ظرفیت‌های زیست محیطی در جهت کمک به رونق صنعت گردشگری در استان تاکید کرد.

به گزارش اختر شرق؛ سید محمد اسماعیل فاطمی با اشاره به جلسه‌ای مشترک با رضا ابراهیم نیا مدیر موسسه توسعه گردشگری و یکی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی این حوزه، گفت: در این جلسه ضمن بررسی پتانسیل‌های موجود، ظرفیت ها، مشکلات، موانع و زمینه‌های همکاری این دو واحد وابسته به سازمان همیاری احصاء شد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیتهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در جهت ایجاد رونق اقتصادی در حوزه گردشگری استان، عنوان کرد: همچنین با توجه به اینکه پتانسیلهای جذاب زیست محیطی فراوانی در اقصی نقاط استان وجود دارد، می‌توان با همکاری موسسه توسعه گردشگری، شرکت همیارزیست و واحدهای فعال بخش خصوصی در این حوزه، سرمایه‌گذاری‌های مشترک خوبی در جهت رونق اقصادی این صنعت را انجام داد.

مدیرعامل شرکت همیار زیست گستر تصریح کرد: پناهگاه‌های حیات وحش، تنوع‌های زیستی، جنگل ها، غارهای طبیعی و تاریخی، بیابان ها، بخش‌های کویری، معادن قدیمی و… از جمله پتانسیل‌هایی هستند که می‌توان با یک برنامه ریزی مدون و مناسب در قالب اکوتوریسم از این ظرفیت‌های زیست محیطی در جهت توسعه گردشگری استفاده کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 93