استعلام و پرداخت الکترونیکی قبوض گاز در خراسان رضوی
استعلام و پرداخت الکترونیکی قبوض گاز در خراسان رضوی

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: هم‌استانی‌های گرامی می‌توانند با مراجعه به درگاه‌های ارتباطی http://egas.ir یا سامانه تلفنی ۱۸۹۴ از خدمات غیرحضوری این شرکت همانند استعلام و پرداخت آنلاین قبوض استفاده کنند.

به گزارش اختر شرق؛ حسن خیراندیش با اعلام این مطلب عنوان کرد: درگاه اینترنتی http://egas.ir دارای امکاناتی همانند استعلام سوابق قبض، خدمات غیرحضوری، مشاهده و پرداخت آخرین قبض و خوداظهاری اعلام رقم کنتور است.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می‌توانند با ورود به بخش استعلام سوابق قبض در درگاه اینترنتی و ورود شماره اشتراک نسبت به مشاهده آخرین وضعیت قبض گاز، سوابق مصرف ماه و سال‌های های گذشته و مشاهده میزان بدهی اقدام کنند. خیراندیش گفت: امکان مشاهده قبض الکترونیک و پرداخت آنلاین نیز از دیگر گزینه این درگاه است که شهروندان می‌توانند به صورت غیرحضوری هزینه گازمصرفی خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: از دیگر امکانات این درگاه خوداظهاری رقم کارکرد کنتور می‌باشد که نقش موثری در ارایه بهتر خدمات و استفاده از دانش روز خواهد داشت.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شرکت گاز خراسان رضوی پیش از نیز برای اولین بار در بین تمام شرکت‌های گاز استانی کشور با راه اندازی سامانه تلفنی ۱۸۹۴ امکان برقراری ارتباط دوطرفه مشترکین با کارشناسان این شرکت برای ارائه خدمات الکترونیک، ثبت نظرات و پیشنهادات و پیگیری آسان مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه گاز طبیعی را فراهم کرده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در پایان خاطرنشان کرد: توسعه خدمات الکترونیک و استفاده از دانش روز موجب تکریم و ایجاد رضایتمندی بیشتر شهروندان شده و امکان ارائه خدمات سریع و باکیفیت بیشتر را ممکن می‌کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1114