استاندار: احداث ۴۰۰ هزار مسکن در خراسان رضوی از دغدغه‌های اصلی استان است
استاندار: احداث ۴۰۰ هزار مسکن در خراسان رضوی از دغدغه‌های اصلی استان است

استاندار خراسان رضوی گفت: احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکن در این استان از چهار میلیون مسکن وعده داده شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم به عنوان یکی از ماموریت‌ها و دغدغه‌های اصلی پیگیری می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری در حاشیه آیین قرعه کشی واگذاری سه هزار و سیصد و سه قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بجستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: وجود سرپناه و مسکن به عنوان محلی برای آرامش خانواده می‌تواند در رشد جامعه بیشترین تاثیر را داشته باشد.

وی ادامه داد: مسکن یکی از مولفه‌های تاثیر گذار در معیشت خانواده است که سهم بیش از ۶۰ درصدی را در این زمینه به خود اختصاص می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن کار بسیار ارزشمند و در عین حال سختی است، اظهار کرد: همه مسوولان استان و به صورت شبانه روزی پیگیر این موضوع هستند.

وی بیان کرد: لازم است تا مسوولان به دنبال قوانینی باشند که به نفع مردم باشد، تا در نهایت منجر به گره گشایی و رفاه خانواده‌ها شود.

نظری در بخشی از سخنانش ابراز امیدواری کرد که ساخت بخش داخلی بیمارستان آیت الله سید جواد مدنی بجستان در ایام دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گیرد و گفت: همچنین مشکل آب بجستان نیز با پیگیری لازم برای ساخت منبع ذخیره آب شرب سه هزار متر مکعبی این شهرستان تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید، همچنین با توجه به مشکل آب روستایی این منطقه که در محدوده گرمسیری نیز قرار دارد، ساخت و مرمت ۳۰ قنات در دست اقدام قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی بعد از این مراسم از مراحل ساخت بخش داخلی بیمارستان آیت الله سید جواد مدنی، ایجاد دیوار ساحلی کال استخوانی و استخر و منبع ذخیره آب شرب سه هزار متر مکعبی شهرستان بجستان بازدید کرد.

لازم به ذکر است؛ آیین قرعه‌کشی واگذاری سه هزار و سیصد و سه قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بجستان خراسان رضوی برگزار شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 17