از بازتاب مهمترین واقعه علمی کشور در تایباد ممانعت به عمل آمد
از بازتاب مهمترین واقعه علمی کشور در تایباد ممانعت به عمل آمد

در دومین روز از کنکور سراسری، مسئولین برگزاری کنکور به خبرنگاران اجازه تهیه عکس و خبر ندادند.

در دومین روز از کنکور سراسری، مسئولین برگزاری کنکور به خبرنگاران اجازه تهیه عکس و خبر ندادند.

به گزارش خبرگزاری اختر شرق؛ صبح جمعه و در آغازین ساعات پذیرش داوطلبان کنکور تجربی جهت ورود به جلسه آزمون، مسئولین کنکور تایباد اجازه عکاسی و تهیه گزارش از حضور داوطلبان و نحوه ی برگزاری آزمون را به خبرنگاران ندادند و در این میان هماهنگی و پیگیری خبرنگاران هم نتوانست این امر را محقق سازد.

علی دانشور، نماینده تام الاختیار کنکور در تایباد با بیان این نکته که از انجمن خبرنگاران خواسته شده تنها یک نفر را جهت تهیه خبر معرفی نمایند اجازه ورود برای خبرنگاران صادر نکرد.

وی گفت: از انجمن خبرنگاران خواسته شده تا احدی از خبرنگاران را کتبا معرفی نمایند تا جهت تهیه خبر در محل کنکور حضور داشته باشد که هیچکس معرفی نشده است.

خبرنگار خبرگزاری اختر شرق گزارش کرد: پس از اظهارات نماینده تام الاختیار کنکور با انجمن خبرنگاران تماس حاصل شد که مهدی حسین زاده، رئیس این انجمن اظهار کرد: برگزار کنندگان کنکور خواسته اند تنها یک نفر خبرنگار اجازه دارد در محل برگزاری آزمون حضور یابد و اعلام نموده اند شخص خاصی می بایست در این جلسه حضور یابد ولی این مکاتبه انجام نشده است.

حال سوال این است: در شهر مرزی تایباد که خبرهای بد از اخبار مثبت پیشی گرفته اند، چه دلیلی دارد توان و شوق علمی جوانان تایبادی جهت شرکت در مهمترین تورنمت علمی کشور مجوز انعکاس خبری نیابد؟ آیا این عمل ناجوانمردانه به بهانه به هم ریختن تمرکز داوطلبان حتی قبل از حضور در سالن عملی ناجوانمردانه و مخرب نیست؟

جوانان ما حق دارند به عنوان عاشقان علم و آینده سازان پیشرفت و آبادانی کشور عزیرمان به دنیا معرفی شوند، این خواسته، خواسته نابجایی است؟

image_printچاپ مطلب

Visits: 5