اردیبهشت ماه پایان ثبت تقاضای جدید در سایت سهامداران پردیسبان خواهد بود/ سهامداران پردیسبان به مراجعه حضوری به مراجع قضایی نیاز ندارند
اردیبهشت ماه پایان ثبت تقاضای جدید در سایت سهامداران پردیسبان خواهد بود/ سهامداران پردیسبان به مراجعه حضوری به مراجع قضایی نیاز ندارند

قاضی اجرای احکام پرونده‌های اقتصادی مشهد گفت: سهامداران شرکت موسوم به پردیسبان برای مطالبه و استیفای حقوق خود نیاز به مراجعه حضوری به مراجع قضایی ندارند.

به گزارش اختر شرق؛ صادق صفری قاضی اجرای احکام پرونده‌های اقتصادی مشهد با تشریح اقدامات انجام شده توسط مجموعه قضایی استان و دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص استیفای حقوق مالباختگان و سهامداران پرونده‌های اقتصادی از جمله شرکت موسوم به پردیسبان، عنوان کرد: با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان شاهد اعمال مدیریت قضایی این نوع از پرونده‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران و مالباختگان مجموعه‌هایی مانند پدیده، اعتماد ایرانیان و پردیسبان بودیم.

صفری بیان کرد: پرونده پردیسبان حدود هشت هزار نفر سهامدار از سراسر کشور داشت که از طریق تبلیغات اغوا کننده رسانه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این شرکت جذب شده بودند اما با اقدام مجموعه قضایی استان خراسان رضوی برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و از تضییع بیشتر حقوق سهامداران پیشگیری به عمل آمد.

قاضی اجرای احکام پرونده‌های اقتصادی مشهد گفت: با هدف استیفای حقوق سهامداران اقدامات گسترده توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صورت پذیرفت و تاکنون مطالبات بیش از پنج هزار و ۷۰۰ نفر از سهامداران پرداخت شده و مابقی نیز انشاء الله در آینده پرداخت خواهد شد.

صفری خاطر نشان کرد: با هدف پیشگیری از تشکیل تعداد زیاد پرونده و تسهیل در انجام امور مراجعان اقدامات مدیریتی از جمله تجمیع پرونده‌های قضایی و ایجاد سایت ویژه سهامداران انجام گرفت؛ بنابراین به هیچ عنوان نیاز به مراجعه حضوری توسط سهامداران به مراکز قضایی وجود ندارد و پایان اردیبهشت آخرین مهلت ثبت درخواست‌ها و مطالبات سهامداران از طریق سایت WWW.pardisbannew.ir خواهد بود.

قاضی اجرای احکام پرونده‌های اقتصادی مشهد در پایان گفت: بدیهی است پس از اتمام این مدت هرگونه تقاضا یا ادعای جدید باید مسیر طبیعی و معمول قانونی خود را طی کند.

همچنین تعداد ۶۱۲ فقره چک مربوط به مالباختگان پرونده پردیسبان از سراسر کشور در شرکت موجود بود که شعبه اجرای احکام جهت ابطال آن‌ها مکاتبات لازم را با بانکهای مربوطه انجام داده است و بدون نیاز به مراجعه افراد به شعبه اقدام شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 112