ادغام ادارات ابفای روستایی و شهری در سبزوار
ادغام ادارات ابفای روستایی و شهری در سبزوار

رئیس ابفای سبزوار گفت: همزمان با دیگر نقاط کشور با طرح جدید وزارت نیرو شرکت های ابفای روستایی و شهری در سبزوار ادغام شدند.

حسین ریاضی در گفتگو با اختر شرق گفت: با ادغام ادارات ابفای روستایی و شهری که از ابتدای اردیبهشت ماه در سبزوار انجام شدخدمات دهی به مردم بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح امکانات ادارات مختلف تجمیع شده و در صورت بروز مشکل در ابرسانی به مردم خدمات دهی و پوشش تا رفع مشکل وظیفه همه پرسنل شهری و روستایی است، افزود: در حال حاضر تا کامل شدن چارت‌های اداری و انجام کامل تغییرات نیروهای قبلی در همان قسمت‌های قبلی حضور دارند.

ریاضی با اظهار اینکه در این طرح با تقویت ادارات بخش‌های شهرستان سبزوار مانند ششتمد و روداب خدمات دهی ادارات ایفا به مردم با مدیریت یکپارچه بهتر خواهد شد، گفت: شهرستان سبزوار دارای ۲۳۰ هزار مشترک شهری و روستایی در حوزه آب است.

وی ادامه داد: در تغییرات جدید مانند ادارات برق، مخابرات و گاز خدمات دهی شرکت‌های ابفای روستایی و شهری به صورت تجمیع شده از طریق تمام ادارات شهری و روستایی انجام می‌شود و هزینه خدمات دهی تغییر نخواهد کرد.

در همین رابطه روزی، مسئول روابط عمومی ابفای خراسان رضوی به خبرنگار اختر شرق گفت: تا نیمه اردیبهشت تمام ادارات ابفای روستایی و شهری در خراسان رضوی با توجه به دستورالعمل وزارت نیرو در همدیگر ادغام خواهند شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 14