ادامه وضعیت قرمز در خوشاب
ادامه وضعیت قرمز در خوشاب

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب گفت: وضعیت شهرستان خوشاب از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر مرضیه احمدی ضمن تشکر ازتمام مسئولین ومردم  عزیزی که در جهت پیشگیری وکنترل  کرونا همکاری و همیاری داشتند، بیان کرد: متاسفانه علیرغم تمام تذکرات وهشدارها  از نیمه اسفندماه تاکنون حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر از مناطق مختلف کشور وارد شهرستان خوشاب شدند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از ساکنین و مهمانان به محدودیت ها برای پیشگیری از کرونا اهمیت ندادند و در روزهای پایانی سال به فعالیت‌های خود ادامه داده و در برابر تعطیلی اماکن کسب و کار مقاومت کردند، افزود: این افراد در طول تعطیلات با برگزاری مراسم و تجمعات و بازی‌های دسته‌جمعی بومی و محلی شرایط را برای انتشار ویروس کرونا فراهم کردند.

وی اضافه کرد: با وجود همکاری سایر همشهریان عزیز و تلاش همکاران ما در حوزه بهداشت و انجام غربالگری در مبادی شهرستان امروز تعداد مبتلایان شهرستان به پنج نفر رسیده و شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

دکتر احمدی با اظهار نگرانی از این وضعیت با درخواست از  مردم شهرستان خوشاب، مهمانان گرامی و کسبه محترم  برای حفظ سلامتی خود و سایرین و رعایت نکات بهداشتی، گفت: عدم تردد در سطح شهر وخودداری از  حضور در تجمعات را مد نظر قرار بدهید و به هیچ عنوان جز جهت موارد ضروری خانه را ترک نکنید تا همگی با موفقیت وسلامت از این بحران عبور کنیم.

در همین رابطه همچنین امان الله خدمتگزار، فرماندار خوشاب هشتم فروردین بیان کرده است: آمار بیماران کرونایی در این شهرستان ۱۶ نفر مشکوک مبتلا به بیماری کرونا چهار نفر بستری  و شش نفر بهبود یافته ومتاسفانه پنج فوتی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5