اخلاق مداری و رأفت نبوی و رضوی، موثرترین راه تبلیغ و گسترش دین
اخلاق مداری و رأفت نبوی و رضوی، موثرترین راه تبلیغ و گسترش دین

مراسم عزاداری حزب جمهوریت ایران اسلامی استان خراسان رضوی با حضور گسترده عاشقان و عزادارن اهل بیت (ع) در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی علیه السلام با مداحی مداحان اهل بیت (ع) و سخنرانی حجت الاسلام نقویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ استاد نقویان طی سخنانی مهم‌ترین و موثرترین راه تبلیغ و گسترش دین را اخلاق مداری و محبت و رأفت نبوی و رضوی دانست.

وی همچنین چهلمین روز ارتحال فقیه عالیقدر و نواندیش تشیع، آیت االه صانعی و هفتمین روز درگذشت استاد محمد رضا شجریان را گرامی داشت.

استاد نقویان پیروی عملی از دستورات و سیره عملی پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) به ویژه در ارتباط با نحوه مواجهه با مخالفین و منتقدین را مهم‌ترین اصل و شرط حکمرانی شایسته حکومت منسوب به اسلام و تشیع دانست و تصریح کرد: اینکه اسم ما مسلمان و شیعه باشد ملاک حقانیت و درستی اعمال و رفتار ما و در نهایت نجات ما نخواهد بود.

دبیر حزب در خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم و عاشقان اهل بیت (ص) در این مراسم، از مراجع قانونی و امنیتی استان و مشهد مقدس و اعضای شورای شهر مشهد و مسئولین حوزه مدیریت شهری در مدیریت مناسب برگزاری مراسم‌های این ایام قدردانی نمود.

امین محمدزاده با تشکر از حضور استاد نقویان در مشهد، وظیفه احزاب را ایجاد ارتباط هدفمند و مفید بین مردم و حاکمیت دانست و گفت در این راستا مطالبات، مشکلات، گرفتاری‌ها و انتظارات مردم در چارچوب ارزش‌های انقلاب اسلامی و قوانین نظام، از طریق ظرفیت‌های حزبی پیگیری خواهد شد.

در این مراسم که با هماهنگی و پیگیری دکتر منتجب نیا دبیر کل حزب جمهوریت ایران اسلامی و به همت اعضای شورای مرکزی این حزب در خراسان رضوی برگزار شد تعدادی از علما و مسئولان استانی حضور داشتند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9