اختصاص ۴۵۰ میلیارد برای رفع مشکل قطعی پیاپی آب در تربت حیدریه
اختصاص ۴۵۰ میلیارد برای رفع مشکل قطعی پیاپی آب در تربت حیدریه

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: برای رفع دائم مشکل آب شهر تربت حیدریه مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش اختر شرق؛ در هفته‌های گذشته، معضل قطعی آب یکی از اساسی‌ترین مسائل و مشکلاتی بود که مردم تربت حیدریه با آن دست و پنجه نرم کردند. طی این مدت علاوه بر تذکرات نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی که به وزیر نیرو و به خصوص آب منطقه‌ای در خصوص عدالت در توزیع آب در بین نقاط مختلف داشته است، اما قطعی آب بیشتر شد.

در همین رابطه دکتر محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات، گفت: طی گزارش‌های متعدد در ارتباط با قطعی پیاپی آب در تربت حیدریه در فصل تابستان و گلایه مردم و نیاز مبرم آن‌ها به آب، پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقرر شد که چاه‌های آب موجود در حوزه تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه در مدار تامین آب شرب شهرستان قرار گیرد.

زنگنه بیان کرد: برای تامین دائم مشکل آب شهر تربت حیدریه نیز مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است و امیدواریم با اجرای این طرح در سال آینده مشکل آب کاملا حل شود.

همچنین عباسی، مدیر عامل شرکت آبفای تربت حیدریه با بیان اینکه در حال حاضر مخازن شهر درحال آبگیری است، گفت: طی سه روز آینده به ثبات لازم در تامین آب شرب شهر تربت حیدریه می‌رسیم و در این راستا ۳۲حلقه چاه آب وظیفه تأمین نیاز آبی شهر تربت حیدریه را تأمین می‌کند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 21