اختصاص هشت دستگاه تراکتور به شهرستان جوین
اختصاص هشت دستگاه تراکتور به شهرستان جوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: کمیته فنی مکانیزاسیون باهدف بررسی اختصاص سهمیه تراکتور بین مراکز با حضور مدیر، معاون و مسئول تولیدات گیاهی و مسئولین مراکز جهاد کشاورزی شهرستان در این مدیریت برگزار شد.

 به گزارش اختر شرق؛ علی‌اکبر قارزی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین بابیان اینکه با توجه به سهمیه ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی تعداد هشت دستگاه تراکتور به این شهرستان اختصاص‌یافته است، عنوان کرد: بدون شک برای اختصاص و تحویل این تعداد تراکتور و با توجه به تفاوت قیمت با بازار آزاد نیز باید بسیار با دقت انجام شود تا باعث ایجاد نارضایتی نشود.

وی افزود: به‌طورقطع بروز سازی تجهیزات کشاورزی بخصوص در بخش مکانیزاسیون موجب افزایش سرعت و بالا رفتن راندمان کاری خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با اشاره به آغاز کشت پاییزه در شهرستان، گفت: شهرستان جوین به‌عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی و نگین سبز خراسان رضوی دارای ظرفیت ویژه‌ای درزمینهٔ تولید محصولات کشاورزی است.

قارزی گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که ارتباط مستقیم با کشت و کاردارند نیز استفاده از ادوات، مکانیزاسیون و کودپاش و بذرکارهاست که باید پس از تحویل تراکتورها به کشاورزان نیز با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی به آموزش کشاورزان از نحوه‌ی استفاده از آن‌ها بپردازیم.

مدیر جهاد کشاورزی جوین در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۶۷۴ دستگاه تراکتور در شهرستان در حال فعالیت است.

خبرنگار: سید حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7