اخاذی ۴۵۰ میلیونی از مرد ۵۴ ساله در کاشمر
اخاذی ۴۵۰ میلیونی از مرد ۵۴ ساله در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از اخاذی ۴۵۰ میلیونی از مرد ۵۴ ساله با نقشه از قبل طراحی‌شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در این باره گفت: در پی دریافت مرجوعه قضایی توسط مرد ۵۴ ساله‌ای به پلیس آگاهی کاشمر مبنی بر اخاذی توسط سه نفر از وی، کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی فردی طبق نقشه قبلی با مراجعه به وی و درخواست مساعدت مالی او را برای مشاهده وضعیت زندگی‌اش به منزل خود برده و سپس با کمک دو نفر دیگر اقدام به صحنه‌سازی و تهدید وی کرده و با گرفتن کارت‌بانکی‌اش مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال از حسابش خارج و ضمن ضرب و شتم وی تهدید کرده‌اند در صورت مراجعه به پلیس آبرو و حیثیت وی را خواهند برد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مأموران پلیس آگاهی ضمن شناسایی متهمان با هماهنگی مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم شامل یک زن و دو مرد را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ باقری ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر بزه انتسابی بودند پس از بازجویی‌های فنی و علمی پلیس ناگزیر لب به اعتراف گشوده و به اخاذی مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال از مالباخته برابر نقشه از قبل طراحی‌شده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر در پایان بابیان اینکه متهمان پس از انجام تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت تمایل به کمک مالی به نیازمندان کمک‌های خود را از طریق ادارات و سازمان‌های متولی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و دیگر خیریه‌های دارای مجوز اهدا تا در دام شیادان و کلاه‌برداران گرفتار نشوند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 12