احداث قطعه یک و ۱۰ پروژه چهار باندِ شدن محور رشتخوار به تربت‌حیدریه و خواف آغاز شد
احداث قطعه یک و ۱۰ پروژه چهار باندِ شدن محور رشتخوار به تربت‌حیدریه و خواف آغاز شد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث باند دوم محور تربت‌حیدریه، رشتخوار و خواف که از قطعه یک و ۱۰ فعالیت آن شروع‌شده، از معادن سنگان و از وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری هستیم و ما قول مساعدت احداث آن را از وزیر جدید راه و شهرسازی گرفته‌ایم.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر اکبر احمد پور در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار گفت حوزه راه روکش آسفالت و تعریض محور جنگل در حال پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار گفت: در حوزه آموزش‌وپرورش پنج میلیارد تومان اعتبار جذب‌شده که بین آموزش و پروش شهرستان رشتخوار و خواف به‌طور مساوی تقسیم‌شده است و همچنین چهار میلیارد تومان در اختیار دانشگاه پیام نور رشتخوار قرارگرفته و کمک‌های مختلفی از وزارت نفت برای نیازمندان و محرومان منطقه نیز جذب‌شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش و جوانان پک‌های ورزشی برای شهرستان جذب‌شده و همچنین ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت و تکمیل استخر چندمنظوره رشتخوار تخصیص پیداکرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار عنوان کرد: مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار به حوزه زیرساخت‌های شهرستان، سه میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز به مراکز خدمات درمانی جنگل، عبس آباد و فتح‌آباد اختصاص پیداکرده است و همچنین بحث گازرسانی به هفت روستای محروم بخش جنگل یکی از دغدغه‌های اصلی ما بوده که چندین بار پیاپی پیگیری کردیم تا این موضوع مرتفع شود.

فرماندار شهرستان رشتخوار در جلسه شورای اداری گفت: بحث گازرسانی به دهستان شعبه، آب‌رسانی به روستاهای بخش جنگل، تخصیص نهاده‌های دامی به روستاهای دهستان شعبه، مرمت و روکش آسفالت قسمت‌هایی از محور اصلی رشتخوار و محور جنگل و همچنین موضوع جاده مواصلاتی شعبه به سرآسیاب از موضوعاتی بوده که توسط مجموعه مدیریتی شهرستان پیگیری و اجرایی شده است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 63