احتمال  تعطیلی  اصناف غیرضروری در باخرز قوت گرفت
احتمال  تعطیلی  اصناف غیرضروری در باخرز قوت گرفت

فرماندار باخرز گفت: متاسفانه خیلی از اصناف به محل تردد و ازدحام مردم تبدیل‌شده که در این شرایط، بسیار خطرآفرین خواهد بود.

به گزارش اختر شرق؛ احمد شافعی فرماندار شهرستان باخرز در نشست با اصناف و اتحادیه‌ها که صبح امروز در محل فرمانداری این شهرستان، گفت: متاسفانه خیلی از اصناف به محل تردد و ازدحام مردم تبدیل‌شده که در این شرایط، بسیار خطرآفرین خواهد بود.

وی افزود: به دلیل بازار مناسبی که در شهرستان وجود دارد، بسیاری از افراد از نقاط دیگر برای خرید به باخرز مراجعه می‌کنند که احتمال شیوع کرونا ویروس را به‌شدت افزایش داده است که نیاز است تدبیری ویژه در این خصوص اتخاذ گردد.

دکتر خالقی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باخرز نیز با اشاره به‌شدت سرایت ویروس کرونا گفت: تلاش‌های بسیاری در راستای آگاه‌سازی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام‌شده است ولی همچنان با مشکلی به نام عدم همکاری مردم و بازاریان مواجه هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باخرز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات فعلی، در حال حاضر شرایط درمان در شهرستان وجود ندارد و در صورت شیوع این بیماری قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد و بهترین راه‌حل در این مقطع، پیشگیری است.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7