اجرای ۱۲ پروژه آب شهری با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار در بردسکن
اجرای ۱۲ پروژه آب شهری با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار در بردسکن

فرماندار بردسکن با اعلام اینکه ۱۲ روستای عشایری بردسکن با تانکر آبرسانی می شوند، گفت: طی سه سال گذشته ۱۲ پروژه آب شهری با اعتبار بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال در شهرستان اجرا شده است.

به گزارش اختر شرق؛ مجتبی شاکری در حاشیه جلسه معرفی مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن که بصورت ویدئو کنفرانس در محل فرمانداری برگزار شد، اعلام کرد: چند طرح هم با ۴۵ میلیاردریال اعتبار در دست اجرا قرار دارد که با اجرای این طرح ها جمعیت زیادی از اهالی شهرستان از خدمات امور بردسکن برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه تامین آب شرب روستاها به‌ویژه روسناهای بخش انابد و مناطق عشایری این شهرستان را در آستانه فصل گرما ضروری دانست وبر تکمیل دو مجتمع آبرسانی با مرکزیت روستاهای چشمه حاج سلیمان و درونه که هریک پنج روستای اطراف این دو محل را تحت پوشش قرار می دهد، تاکید کرد.

شاکری همچنین خواستار تجهیز و برق رسانی چاه شماره ۶ بردسکن و چاه شماره ۴ انابد، اجرای شبکه تله مترینگ و کنترل از راه دور و اصلاح خط انتقال قنات نوبهار با چهار کیلومتر خط انتقال با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال شد وبر تجهیز سه حلقه چاه بحران در این شهرستان تاکید کرد.

 وی با اشاره به اینکه اکثر روستاهای شهرستان از نعمت آب شرب سالم برخوردار هستند، گفت: رسیدگی به امور آب روستاهای بخش انابد و نیز مناطق عشایری از خواسته های مردم است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6