اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در سرخس
اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در سرخس

در اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی واحسان که از سوی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در شهرستان سرخس برگزار شد بیش از سه هزاربسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش اختر شرق؛ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان رضوی با اشاره به فعالیت این نهاد در شهرستان سرخس گفت: این ستاد در راستای وظایف تعریف شده تاکنون در چهار زمینه در شهرستان سرخس فعالیت داشته که شامل کمک به  احداث هفت باب مدرسه، هشت مسجد، دو خانه عالم از جمله برنامه های عمرانی ما بوده است.

وی افزود: در زمینه اشتغال زایی ۸۵۰ طرح با اعتبار بیش از شش میلیارد تومان و اشتغال بیش از یک هزار نفر بصورت مستقیم در بخش کشاورزی داشتیم همچنین به ۱۵ طرح نیمه  بزرگ  کمک مالی شد و در همین راستا به طرح‌های نیمه تمامی که به‌علت کرونا و… تعطیل شدند اعتباراتی را قرار دادیم.

مهندس ارجائی مطرح کرد: در بحث محرومیت زدایی ودر اجرای فرمان مقام معظم رهبری بیش از چهار هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده و امروز مرحله دوم این طرح در شهرستان در حال اجرا است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان رضوی تصریح کرد: در نشستی که با مدیران شهرستان  داشتیم از مشکلات بهداشتی و کمبودهای بیمارستان لقمان و رفع مشکلات آب در حوزه روستایی گفتند، که قول دادیم براساس چهار چوب تفاهم نامه های استانی و ملی در خدمت مردم خواهیم بود و تعهد داریم که بیش از یک هزار روستا را با کمک وزارت نیرو از نعمت آب سالم برخوردار کنیم و سرخس نیز از جمله این مناطق است.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 3