اجرای عملیات عمار انقلاب با توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در طرقبه شاندیز
اجرای عملیات عمار انقلاب با توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در طرقبه شاندیز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز از اجرای عملیات عمار انقلاب به همت روحانیون و تشکل‌های دینی با توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام سید محمد ساجدی در این باره گفت: همزمان با روز شهادت حضرت‌ام البنین سلام الله علی‌ها و در راستای عملیات عمار انقلاب و رحلت عالم جلیل القدر آیت الله مصباح یزدی، بیش از ۱۸۰۰ بسته معیشتی بنیاد علوی در بین نیازمندان مناطق محروم شهر و روستاهای شهرستان طرقبه شاندیز توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز با اشاره به رایزنی با دستگاههای شهرستان جهت جلوگیری از موازی کاری و افزایش و توسعه بسته‌های معیشتی اضافه کرد: این عملیات همزمان با روز شهادت حضرت‌ام البنین سلام الله علی‌ها همراه با پیوست فرهنگی و برگزاری بیش از ۵۰ روضه خانگی انجام شد.

حجت‌الاسلام سید محمد ساجدی ضمن قدردانی از خیرین تصریح کرد: علاوه بر بسته‌های معیشتی، ۱۰۰بسته لوازم التحریر، و همچنین بیش از ۱۵۰۰ پرس غذای گرم نیز در روز شهادت‌ام البنین (س) به همت خیرین و هیئات مذهبی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز در پایان با تاکید بر اینکه کمک‌های این اداره از طریق روحانیون، تشکلهای دینی و جوانان مومن ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: ما این اطمینان را می‌دهیم که اداره تبلیغات اسلامی در این شرایط اقتصادی، با تمام وجود و توان، در میدان عمل حاضر و کنار مردم خواهد ایستاد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 47