اجرای طرح قطع زنجیره انتقال کرونا در رشتخوار
اجرای طرح قطع زنجیره انتقال کرونا در رشتخوار

فرماندار رشتخوار گفت: با توجه به شیوع بیماری خطرناک کروناویروس و در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری، طرح قطع زنجیره انتقال کرونا و کنترل تردد وسائل نقلیه جهت شناسایی افراد غیربومی و مشکوک به بیماری در رشتخوار اجرایی می شود.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب در جلسه قطع زنجیره انتقال کرونا که با حضور جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: طرح قطع زنجیره انتقال این بیماری در سه راهی شهر جنگل، تقاطع روستای آهنگران و محور رشتخوار به خواف( تقاطع روستای مهدی آباد) جهت کنترل ترددها خصوصا ترددهای غیرضروری با همکاری شبکه بهداشت و درمان، پلیس راهور، نیروی انتظامی و… انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به عدم توجه بعضی از افراد به مسائل بهداشتی و اطلاعیه های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، گفت: کنترل ورود به پارک ها، بوستان ها، تفرجگاهها و مکان های تفریحی و گردشگری در سطح شهرستان با کمک شهرداران، دهیاران و بسیجیان در حال انجام است و تا اطلاع ثانوی تردد به تمامی فضاهای مذکور ممنوع و مسیرهای منتهی آنها مسدود می باشد.

فرماندار رشتخوار در ادامه در خصوص فعالیت بازارهای شهرستان، اظهار کرد: صنوف غیرضروری تعطیل شده است و صنوفی که مجاز به فعالیت هستند باید نکات و مسائل بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت نمایند و در صورت که تخلفی از آنها گزارش شود با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی بااشاره به دغدغه مردم در خصوص تردد کامیون های حامل مواد معدنی از داخل شهر رشتخوار گفت: با پیگیری های انجام شده و با حمایت های مدیرعامل معادن سنگ آهن سنگان و با توجه به دغدغه مردم بمنظور مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری در صورت تسطیح و تکمیل کمربندی، بهره برداری موقت از آن جهت تردد کامیون های حامل مواد معدنی و وسایل نقلیه غیربومی خواهد شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 5