اجرای طرح خوداظهاری کنتور آب در خراسان رضوی
اجرای طرح خوداظهاری کنتور آب در خراسان رضوی

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، قبوض آب مشترکان در استان به صورت خوداظهاری محاسبه می شود.

به گزارش اختر شرق؛ سید ابراهیم علوی افزود: با توجه به شیوه کرونا ویروس و ضرورت عدم مراجعه قاریان به در منازل  شهروندان، طرح خود اظهاری کنتور مشترکان در استان در ۷۶ شهر و دو هزار و۵۰۰ روستای تحت پوشش به اجرا درآمده است.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترکان اقدام به ارسال شماره کنتور آب خود به به شماره های تعیین شده می کنند وبرای آن دسته از مشترکان که امکان ارسال از طریق پیامک را ندارند قبض علی الحساب مصرف مشابه سال قبل صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از گذر از بحران کرونا قبوض علی الحساب با شماره های فعلی تدقیق شده و میزان آب بها به مشترکان به شکل قطعی اعلام خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: برای رفاه حال هم استانی ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمهیداتی پیش بینی شده ارائه خدمات به متقاضیان به صورت غیر حضوری ارائه شود به گونه ای که کلیه خدمات مورد نیاز در سایت شرکت و نیز از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۵۲۲ برای ساکنان شهرها و شماره ۱۵۲۳ برای روستاییان قابل دسترسی است . وی افزود: تلفن ۱۲۲ در سطح شهرها و روستاهای استان هم تمام وقت در حال خدمت رسانی می باشد.

وی با اشاره به افزایش مصرف آب در استان و ضرورت رعایت بهداشت در مقابله با کرونا ویروس، از شهروندان خواست با هدف استمرار ارائه خدمات آبفا نسبت به پرداخت قبوض آب خود اقدام کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 23