اجرای طرح تحول بهسازی و آسفالت در حدود ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی
اجرای طرح تحول بهسازی و آسفالت در حدود ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی

دبیر قرارگاه تحول بهسازی راه‌های خراسان رضوی از اجرای طرح تحول بهسازی و آسفالت در حدود ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ جعفر شهامت با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول بهسازی و آسفالت یکی از دغدغه‌های اصلی سازمانی است، گفت: در سال گذشته با اجرای پروژه‌های مختلف لکه گیری، آسفالت و عملیات حفاظتی رویه، ۴۳۸کیلومتر از محورهای شمالی، جنوبی، شرقی و غربی استان شاهد اجرایی شدن این طرح تحولی بود که با توجه به طول زیاد راه‌های نیازمند بهسازی، انجام عملیات لگه گیری کریدورهای منتهی به مشهد مقدس جهت رفع نارضایتی کاربران راه‌ها در اولویت قرار گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل عمومی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه استان با نگاهی ویزه به اجرای این طرح پرداخته است، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهامت با بیان اینکه خراسان رضوی با هدف کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک جاده‌ای و همچنین افزایش رضایتمندی زائران و مجاوران برگاه منور رضوی، طرح تحول بهسازی و آسفالت را اجرایی کرده است و در سال جاری نیز پیگیر عملیاتی شدن و ادامه اجرای این طرح‌ها خواهد بود، گفت: اجرای لکه‌گیری، آسفالت و عملیات حفاظتی رویه در ۱۸۵ کیلومتر از محورهای غرب استان و اجرای لکه گیری، آسفالت و عملیات حفاظتی رویه در ۱۸۳ کیلومتر از محورهای جنوب استان اجرایی شد.

به گفته وی، لکه گیری، آسفالت و عملیات حفاظتی رویه در ۵۳ کیلومتر از محورهای شمال استان و ۱۷ کیلومتر از محورهای شرق استان اجرایی شده است.

دبیر قرارگاه تحول بهسازی راه‌های استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه طول راه‌های این استان بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی رتبه سوم کشور از نظر طول راه‌ها را داراست و از نظر تردد مسافر و ترانزیت بار نیز جزو استان‌های نخست کشور به حساب می‌آید و اجرایی شدن طرح تحولی آسفالت جاده‌ای در گسترش ارتباطات روستاها و همچنین در تسهیل در تردد جاده‌ای در محورهای مختلف استان بسیار حایز اهمیت است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 80