اجرای سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در رشتخوار
اجرای سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در رشتخوار

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در رشتخوار در آستانه ولادت کریم اهل البیت ، در سه نقطه شهرستان شامل شهر رشتخوار(حسینه ثارالله سپاه)، دهستان آستانه (مسجد جامع باسفر) و بخش جنگل (مسجد جامع جنت آباد) با حضور پایگاه بسیج آغاز توزیع این کار بزرگ آغاز شد، و این تعداد سبدهایی که تهیه شده بود در مرحله توزیع بین محرومین قرار گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ حمید رضا نامور در این باره مطرح کرد: در آستانه هفته اکرام و اطعام  در راستای لبیک به ندای رهبری با همت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیح و روحانیت معزز، خیرین، کمک نهادها و سازمان‌ها و دوستداران انقلابی و ولایی شهرستان بیش از ۱۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال  تهیه و بسته بندی و بین محرومین توزیع شد.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم  در سطح شهرستان را به بیش از سه هزار بسته معیشتی  را بین نیازمندان و خانواده هایی که در پی شیوع ویروس کرونا در رشتخوار دچار آسیب شده اند، توزیع شود.

وی با تاکید بر اینکه بسته های معیشتی تهیه شده در ۵۵ روستا و دو نقطه شهری بین محرومین شناسایی شده، گفت:  با رعایت حفظ کرامت محرومین این بسته ها به صورت شبانه به دست محرومین عزیز در سطح شهرستان  توزیع شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 5