اجرای بیش از ۶۵۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در جوین
اجرای بیش از ۶۵۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در جوین

بیش از ۶۵۰ برنامه فرهنگی هنری ورزشی و تفریحی در سطح شهرستان جوین به‌خصوص مساجد به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.

بیش از ۶۵۰ برنامه فرهنگی هنری ورزشی و تفریحی در سطح شهرستان جوین به‌خصوص مساجد به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوین گفت: شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت برای جشن‌های دهه کرامت در شهرستان شکل‌گرفته و این شورا کلیه برنامه‌هایی که دستگاه‌های مختلف و مردم در قسمت‌های مختلف پیشنهاد می‌کنند مصوب و ابلاغ می‌کند.

مجید نقابی در مورد برنامه دهه کرامت عنوان کرد: ۱۱ برنامه شاخص تحت عنوان جشن‌های دهه کرامت از ۱۲ شروع‌شده تا ۲۳ تیرماه در روستاهای مختلف با حضور مردم و مسئولین شهرستان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: آغاز برنامه‌های دهه کرامت در شهر حکم‌آباد بوده و سپس در روستاهای انداده و خرم‌آباد، کروژه، بحر آباد، عباس‌آباد عرب، کلاته میمری، بداغ آباد، کلاته عرب، برغمد، مسجد امام رضا شهر نقاب و در پارک بزرگ رازی برگزار خواهد شد.

نقابی تشریح کرد: در کنار ۱۱ برنامه شاخص ۴۰ برنامه شهرستانی دیگر از سوی ادارات مختلف پیش‌بینی‌شده که شامل برنامه‌های فرهنگی هنری و ورزشی و تفریحی که قابل‌اجرا هستند و ۶۰۰ برنامه مسجدی پیش‌بینی‌شده که هر شب در بیش از ۶۰ مسجد شهرستان اجرای برنامه داریم که شامل مسابقات فرهنگی (داستان‌نویسی، خاطره‌نویسی، عکاسی، نقاشی، مقاله‌نویسی، کتاب‌خوانی، حفظ احادیث و غیره) است.

رئیس اداره ارشاد در مورد نحوه ساماندهی و گستردگی برنامه‌های این دهه عنوان کرد: جشن‌ها جشن‌های مردم محور است و به‌صورت خودجوش و مردمی در مساجد تکایا و هیئت‌های مختلف انجام می‌شود پایان مراسم‌های دهه کرامت روز ۲۳ تیرماه با اجرای گروه هنری که توسط استان قدس رضوی هماهنگ شده و در سالروز میلاد امام رضا (ع) اجرای برنامه خواهند داشت و

نقابی بیان کرد: شب‌شعر رضوی نیز در روستای بحر آباد خواهیم داشت که شاعران شهرستان و شهرستان‌های هم‌جوار دعوت‌شده و حضور خواهند یافت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2