آیین گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در مشهد برگزار شد
آیین گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در مشهد برگزار شد

آیین گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ مصادف با سالروز شهادت شهید مفتح با حضور استادان حوزه و دانشگاه و دانشجویان در محل مسجد دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه تحول و گسترش حوزه و دانشگاه در وحدت جامعه اسلامی است، گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی بارزترین مصداق وحدت حوزه و دانشگاه است.

حجت‌الاسلام محمد امامی بیان کرد: این دانشگاه از ابتدای تاسیس با هدف حوزه‌ای دانشگاهی و دانشگاهی حوزوی هم ارزش‌های حوزوی و هم از روش دانشگاهی برای تعالی دانشجویان استفاده کرده است و این هدف در جذب دانشجویان، اجرای برنامه‌ها و مسیر آموزشی به طور دقیق اجرا می‌شود.

وی ابراز کرد: دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی هم طلبه‌ای دانشجو و هم دانشجویی طلبه است که تمامی دروس کامل هر دو حوزه و دانشگاه را می‌گذراند و تنها دانشگاهی در سراسر کشور است که در هر مقطع تحصیل تمامی دروس دانشگاهی و حوزوی را در برنامه خود دارد.

سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ادامه با بیان اینکه خروجی این دانشگاه عالمان، طلاب و روحانیونی هستند که به رشته‌های حوزوی و دانشگاهی مسلط هستند، اظهار کرد: امیدواریم در آینده دانش آموختگان این دانشگاه بتوانند در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، علمی و… بیش از گذشته افتخار آفرین باشند و روز به روز به سوی اهداف متعالی خود حرکت کنند.

لازم به ذکر است؛ رونمایی از کتاب، تقدیر از پژوهشگران برتر و آیین عمامه‌گذاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 26